Goed werk kerel.
Hij werkt perfect.
Posted 12 December 2015 - 13:54
Goed werk kerel.
Hij werkt perfect.
GigaBlue ue Plus
GigaBlue Quad Plus
SAB SKY 4800 mini
www.satfirmware.com De site voor GigaBlue receivers
Posted 13 December 2015 - 12:02
Als je dingen in github aanpast, hulde!, alleen moet dan waarschijnlijk wel even de commit hash bij ons aangepast worden. Is het een e2openplugins plugin?
Erik wil je toch eens kijken alle aanpassingen van gisteren die in de Github staan bij mij https://github.com/E...lugin/plugin.py
zijn niet allemaal mee gekomen bij de update vanmorgen.
Posted 13 December 2015 - 16:01
Ach, vandaar
NOTE: Stamp /home/andre/builds/openpli-5/openpli-oe-core/build/tmp/stamps/mips32el-oe-linux/enigma2-plugin-extensions-hetweer/2.0+gitAUTOINC+6f36388038-r0 is not reachable, removing related manifests NOTE: Resolving any missing task queue dependencies
Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....
On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Press the button on the buttom right of this message
Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki
Posted 14 December 2015 - 08:17
Ach, vandaar
NOTE: Stamp /home/andre/builds/openpli-5/openpli-oe-core/build/tmp/stamps/mips32el-oe-linux/enigma2-plugin-extensions-hetweer/2.0+gitAUTOINC+6f36388038-r0 is not reachable, removing related manifests NOTE: Resolving any missing task queue dependencies
Er is nog een probleem, de versie die ik bij hou wordt nu niet meer ge update. kies ik Hetweer (2.0+git98) dan wordt HetWeer (2.7r2) geïnstalleerd en die versie is niet van mij. Dat is de bewerkte versie die later is toegevoegd. En de verbeteringen heb ik later weer toe gevoegd in de versie die ik voorheen ook altijd gebruikte.
En daar zijn nu nog een paar items aan toegevoegd die er nu hier niet bij staan. In mijn vorige bericht staat de link waarvan ik hetweer bij hou.
Posted 14 December 2015 - 18:06
Morgen weer gefixed.
Als je opeens een versie krijgt waar geen "git" in de versie staat, dan heeft iemand iets fout gedaan
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Posted 21 February 2016 - 17:36
@ Loui
Met deze moet het opgelost zijn.
if Type == '/actueel':
iurl = "http://www.buienradar.nl/image?time=" + href
TV Samsung UE55F & Samsung UHD UE49KU
Xtrend 10K DVB-S2 tuner x3
Mutant HD51
DM500HD S
Images: PLi
Triax 78 USALS
Triax 78 Triple LNB Quad
Posted 22 February 2016 - 10:43
@ Loui
if Type == '/actueel':
Edited by Loui (PD1LOI), 22 February 2016 - 10:44.
Posted 23 February 2016 - 10:08
@ Loui
if Type == '/actueel':
Zet ik gisteren deze verandering in HetWeer en idd het werkt weer, maar gisteren ben ik ook even overgestapt naar OpenATV om daar het een en ander te bekijken.
Zet ik mijn backup terug tot mijn grote verbazing werkt nu deze if Type == '/actueel':
Posted 13 June 2016 - 15:18
Posted 13 June 2016 - 17:35
Best helemaal opnieuw schrijven dan, gezien er toch wel interesse voor de plugin is, misschien voelt iemand daar iets voor?
Mits goedkeuring van de eigenaar natuurlijk, tenzij hij niet meer reageert.
Edited by Caught, 13 June 2016 - 17:35.
Mutant HD51
DM500HD S
Triax 78 USALS
Triax 78 Triple LNB Quad
Posted 14 June 2016 - 08:12
Best helemaal opnieuw schrijven dan, gezien er toch wel interesse voor de plugin is, misschien voelt iemand daar iets voor?
Mits goedkeuring van de eigenaar natuurlijk, tenzij hij niet meer reageert.
Deg heeft al lang niet meer gereageerd, ook niet op PM's Dus als iemand dit kan en weet hoe het moet, zou ik zeggen ga je gang.
Ik kan het niet (geen idee hoe dat moet) dat zeg ik bij voorbaat al bij. Hier de link naar Github https://github.com/E...nplugin-HetWeer
Edited by Loui (PD1LOI), 14 June 2016 - 08:13.
Posted 14 June 2016 - 20:48
Ik had al aangegeven aan Loui dat ik absoluut geen tijd had om een en ander uit te zoeken betreft de Buienradar.
Mijn zoon heeft daarop zelf voorgesteld om eens te kijken wat hij kon doen, hij heeft dan maar de code herschreven, dus de credits gaan naar hem.
Voorlopig is het nog wat summier en moet er nog veel gebeuren aan de plugin. (sommige pictures laden nog wat traag).
Het staat ook nog wat schuin en uit de haak maar voor degene die het al willen proberen hierbij een eerste versie van een nieuwe weer plugin.
Edited by Caught, 14 June 2016 - 20:51.
Mutant HD51
DM500HD S
Triax 78 USALS
Triax 78 Triple LNB Quad
0 members, 0 guests, 0 anonymous users