Jump to content


Photo

Support VU+

VU+

  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Wallywwww

  • Member
  • 13 posts

0
Neutral

Posted 22 August 2014 - 10:47

:(Beste forum leden. Wie heeft er ervaring met de support van VU.

Mijn VU+ DUO2 is op 23 juli aangeboden omdat hij stuk was. Hij deed helemaal niets meer.

Een maand later heb ik na verschillende keren vragen nog steeds niets gehoord of gezien. :(

Is dit de normale gang van zaken of ben ik gewoon ongeduldig? :huh:

 



Re: Support VU+ #2 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,927 posts

+486
Excellent

Posted 22 August 2014 - 10:54

Waar heb je de Vu dan heengestuurd? Het is vakantie periode, misschien kan dat ook van invloed zijn op het feit dat je nog niets hebt gehoord alhoewel een maand wel een hele lange periode is........


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....

Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna

Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam

Press the Geplaatste afbeelding button on the buttom right of this message ;)

Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki


Re: Support VU+ #3 reingraat

  • Senior Member
  • 86 posts

0
Neutral

Posted 22 August 2014 - 11:25

Ik heb twee jaar geleden mn vu+ duo aangeboden bij de dealer, deze heft hem doorgestuurd naar de fabricant.

Na ca 6 weken nog geen reparative retour. Uiteindelijk heft de dealer me een aanbod gedaan over te stappen naar de ultimo. ( met bijbetaling)



Re: Support VU+ #4 Wallywwww

  • Member
  • 13 posts

0
Neutral

Posted 22 August 2014 - 13:36

Ik heb hem naar de dealer gestuurd. Deze heeft hem doorgestuurd naar de importeur. Ik krijg van de dealer wel te horen dat het druk is van wegen de vakantie periode en dat ze zelfs reparaties van begin juli nog niet terug hebben. Eigenlijk vind ik dat niet helemaal meer van deze tijd.

Ondertussen heeft de dealer weer contact met me opgenomen en wisten ze te melden dat het nog twee weken ging duren. 6 weken voor een reparatie..... Echt diep triest! 





Also tagged with one or more of these keywords: VU+

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users