Jump to content


Photo

Nieuwe Ziggo kaart werkt niet


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

Re: Nieuwe Ziggo kaart werkt niet #21 littlesat

  • PLi® Core member
  • 57,170 posts

+698
Excellent

Posted 2 September 2014 - 22:44

Of de emm die alleen voor jouw kaart te activeren was langsgekomen.... Globale en groeps emms doen dat niet....

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Nieuwe Ziggo kaart werkt niet #22 Robb

  • Senior Member
  • 195 posts

+1
Neutral

Posted 3 September 2014 - 00:59

Verhip nou werkt het ineens wel!!!
Nu loopt het getal tussen haakjes ook op, staan er ineens Chid's, en heb ik beeld...
Schiet mij maar lek!


Je kaart is geactiveerd, er zijn channel id's op gezet en de juiste keys.

In sommige gevallen kan het zijn dat de kaart wel alle update's gekregen heeft maar pas werkt nadat de kaart opnieuw is opgestart, misschien heb je dat onbewust gedaan door de kaart te trekken of CCcam opnieuw te starten.

Ik denk dat het dit geweest is!

Het werkte nadat ik hem een uurtje op 2 had laten staan en toen de cam herstartte.

Maar dat herstarten had ik daarvoor ook al een paar keer gedaan, dus dat was zeker niet het enige.

Ik denk inderdaad dat het die combinatie was.   Nu staat het aantal ecm's voor en tussen de haakjes gelijk.

 

Nouja in ieder geval de mensen hier bedankt voor de tips, zonder het updaten van CCcam had het waarschijnlijk niet gewerkt.

Een beetje meer geduld is kennelijk nodig.




5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users