Jump to content

Photo

Db 8000hd met wifi probleem en harddisk die geen standby kent.

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 crazydavid

• Member
  • 20 posts

0
Neutral

Posted 26 November 2014 - 23:14

Na een andere image terug naar openpli gegaan voor mijn 8000hd. Nu deze werkt perfect buiten de harddisk die niet in standby wil blijven. Is er manier om achter te komen hoe dit komt. Zoja hoe kan ik dit doen? Zo kom ik ook met volgende probleem. Omwille van tijdelijke netwerk wijzigingen moet de box even verder op wifi. Resultaat na kijken van stream op pc gegeven door de box of iets bekijken op de nas. Loopt de box steevast. Enkel reboot helpt. Is er manier om uit te zoeken wat het probleem zou zijn? Bedankt

Re: Db 8000hd met wifi probleem en harddisk die geen standby kent. #2 crazydavid

• Member
  • 20 posts

0
Neutral

Posted 30 November 2014 - 23:06

Niemand?

Re: Db 8000hd met wifi probleem en harddisk die geen standby kent. #3 wortellica

• Senior Member
  • 1,370 posts

+33

Posted 30 November 2014 - 23:35

http://forums.openpl...-update-dm8000/

Re: Db 8000hd met wifi probleem en harddisk die geen standby kent. #4 crazydavid

• Member
  • 20 posts

0
Neutral

Posted 2 December 2014 - 09:05

Aangezien hier geen reactie kwam buiten die van wortellica. Heb ik zelf maar eens beginnen zoeken in de instellingen met de hoop daar iets te kunnen veranderen. Het probleem is nu verholpen. Dit door in opnamelocatie de timeshift locatie te wijzigen naar mijn cf kaart. Die is een gewone image gedownload van de site en geen timeshift app op geinstalleerd. Misschien kan dit helpen om het probleem verder uit te zoeken. Ja het gaat hier over een DM8000 HD met de welbekende revisie die dit probleem heeft dat de hd wel in standby gaat maar nadien terug opkomt om niet meer te stoppen. Hopelijk zijn de image bouwers hier iets verder mee.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users