Jump to content


Photo

Kanalenlijst Hans van 13 januari 2015

settings

  • Please log in to reply
45 replies to this topic

Re: Kanalenlijst Hans van 13 januari 2015 #41 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 25 January 2015 - 10:22

Maar dat betekent wel dat je dat elke keer opnieuw moet doen als er een nieuwe versie is...

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Kanalenlijst Hans van 13 januari 2015 #42 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,794 posts

+186
Excellent

Posted 25 January 2015 - 10:32

Klopt... zeg maar ieder voordeel heeft zijn nadeel

Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: Kanalenlijst Hans van 13 januari 2015 #43 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,267 posts

+691
Excellent

Posted 25 January 2015 - 10:55

En dat alles heeft OpenPLi voor jouw geautomatiseerd....  En degene die spook pakketten krijgen kunnen blij zijn dat ze eindelijk opvallen een geen onnodig flash inpikken...

Maar voor degene die het echt niet begrijpen hoe dit gemaakt is en wat voor een profijt je ermee kunt maken heb ik het bij deze configureerbaar gemaakt... Opnieuw laden van settings naar een upgrade voor je eigen UserBouquet is echt niet meer nodig!!!! Het kan allemaal automatisch (nadat je eenmalig je spook pakketten hebt opgeruimd...)

 

http://sourceforge.n...a715e7e62c7b8e/

 

Dan kunnen jullie als jullie dat zelf willen verder gaan met moeilijk doen ;)

 

 


Ik kies al jaren voor optie 2 downloaden vanuit feed, uploaden naar pc een eigen favorieten bouquet toevoegen, op de box verwijderen en daarna de aagepaste lijst vanaf pc uploaden. Dit louter omdat de indeling van Hans mij aanspreekt  ;) 
Deze procedure staat overigens prima uitgelegd in de vastgepinde Topics. 

 

Dit is nu precies wat niet meer nodig is met dit feature op de "aan" stand.... :D


Edited by littlesat, 25 January 2015 - 10:58.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Kanalenlijst Hans van 13 januari 2015 #44 hemertje

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33,471 posts

+118
Excellent

Posted 25 January 2015 - 12:13

Aan is nu standaard ?

on the Glassfibre 1GB DVB-C...


Re: Kanalenlijst Hans van 13 januari 2015 #45 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,794 posts

+186
Excellent

Posted 25 January 2015 - 13:37

En dat alles heeft OpenPLi voor jouw geautomatiseerd....  En degene die spook pakketten krijgen kunnen blij zijn dat ze eindelijk opvallen een geen onnodig flash inpikken...
Maar voor degene die het echt niet begrijpen hoe dit gemaakt is en wat voor een profijt je ermee kunt maken heb ik het bij deze configureerbaar gemaakt... Opnieuw laden van settings naar een upgrade voor je eigen UserBouquet is echt niet meer nodig!!!! Het kan allemaal automatisch (nadat je eenmalig je spook pakketten hebt opgeruimd...)
 
http://sourceforge.n...a715e7e62c7b8e/
 
Dan kunnen jullie als jullie dat zelf willen verder gaan met moeilijk doen ;)



 
 

Ik kies al jaren voor optie 2 downloaden vanuit feed, uploaden naar pc een eigen favorieten bouquet toevoegen, op de box verwijderen en daarna de aagepaste lijst vanaf pc uploaden. Dit louter omdat de indeling van Hans mij aanspreekt  ;) Deze procedure staat overigens prima uitgelegd in de vastgepinde Topics. 

Dit is nu precies wat niet meer nodig is met dit feature op de "aan" stand.... :D

Ik ga het bekijken, dank!

Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: Kanalenlijst Hans van 13 januari 2015 #46 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 26 January 2015 - 20:32

En dat alles heeft OpenPLi voor jouw geautomatiseerd....  En degene die spook pakketten krijgen kunnen blij zijn dat ze eindelijk opvallen een geen onnodig flash inpikken...

Volgens mij kan dat alleen werken als je zelf bouquetten maakt NAAST de bouquetten van de settings. Bouquetten van de settings worden gewoon weer overschreven elke keer.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.




Also tagged with one or more of these keywords: settings

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users