Om precies te zijn: elke opname target wordt automatisch aangemaakt als deze bij het starten van een opname niet bestaat.
Uitdaging is natuurlijk wel dat op een nieuwe image er geen bookmarks zijn, en je geen bookmark (en dus opname target) kunt selecteren voor een folder die niet bestaat. En ik denk dat de default opname locatie /media/hdd is, die is er namelijk altijd.
Nop, die locatie is er niet en wordt ook niet aangemaakt als je voor het eerst iets opneemt, al dan niet met de timer. Ik heb zojuist het zelfde ontdekt terwijl ik m';n opname van gisteren wilde bekijken. Zelf aanmaken helpt voor net vervolg, maar ik mag nu helaas op jacht naar een fatsoenlijke opname van de Monty Python special van gisteren. (en nee, uitzending gemist is bagger kwaliteit, dus geen optie)
Ik zou verwachten dat er een simpele test is, bestaat de target directory als ik iets wil wegschrijven, dan doen, zo niet, eerst aanmaken. Die ontbreekt dus finaal. Geef desnoods een melding dat target dir er niet is, aanmaken ja/nee? Sorry dat ik het zeg, maar dit komt amateuristisch over. (les 1 bij programmeren, als je iets wil doen, check eerst of het mogelijk is om een actie uit te voeren voordat je die actie doet)
Edited by T_I, 6 June 2015 - 19:06.