Jump to content


Photo

Bug: "end of recording" instelling wordt overschreven


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 GeertJan

  • Member
  • 18 posts

+1
Neutral

Posted 15 August 2015 - 23:15

Hallo ieder,

 

Ik zit al een poos te knokken met een GUI bug lijkt 't, ik ben benieuwd of ik de enige ben en wat ik verkeerd doe..

 

Opstelling: VU ultimo, PLI image van vandaag (het speelt al een poos)

 

Vroeger was het zo dat aan het einde van een opname het beeld bevroor en ik een volgende opname kon selecteren. Nu is het zo dat altijd de volgende opname wordt gestart, en dat wil ik niet.

 

Ik stel dit in door vanuit een live uitzending, MENU -> Setup -> System -> Record -> Behavior when a movie reaches the end

Ik stel dit in op 'Return to movie list'. OK (groen), exit, exit, exit

 

Als ik de instelling opnieuw opzoek (zie hierboven) dan zie ik dat deze instelling correct is opgeslagen.

 

Druk ik echter op de PVR knop (Please wait.. loading list), daarna meteen EXIT, en zoek de instelling opnieuw op, dan is deze gereset naar 'Play next', en dat is ook het gedrag wat ik zie, en dat is het gedrag wat ik niet wil.

 

Het lijkt er dus op dat het starten van de PVR deze instelling overschrijft.

Ook andere instellingen ('Pause movie at end') blijft niet staan, na starten PVR staat er weer 'Play next')

 

Ik heb het vermoeden dat ik de boel goed instel omdat de instelling blijft staan als ik uit setup en weer in setup ga. Start ik de PVR, dan is het stuk.

 

Suggesties?


Edited by GeertJan, 15 August 2015 - 23:16.


Re: Bug: "end of recording" instelling wordt overschreven #2 Jan Gruuthuse

  • Senior Member
  • 985 posts

+20
Neutral

Posted 16 August 2015 - 04:44

Opname locatie gewijzigd? Plaats vrij op opname locatie? Tijd voor een flash, indien je regelmatig online update? After event staat bij mij automatisch. Ik benader eerlijk gezegd alleen vanop pc via webif de Timer settings.


Sf8HD, sf8008, OpenPli 9.0, fixed lnb 28.2E, 19.2E

Re: Bug: "end of recording" instelling wordt overschreven #3 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,905 posts

+695
Excellent

Posted 16 August 2015 - 08:02

This can stored per directory.... Possibly the directory is not writable...

Edited by littlesat, 16 August 2015 - 08:02.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Bug: "end of recording" instelling wordt overschreven #4 DeBeek

  • Senior Member
  • 1,490 posts

+47
Good

Posted 16 August 2015 - 08:41

Instelling goed zetten in movielist menu..

 

Als je in het opname setup menu de instelling goed zet dan veranderd de instelling in het movielist menu niet mee,

Als je in het movielist menu de instelling goed zet dan veranderd de instelling in het opname setup menu wel mee,


Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,

2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.


Re: Bug: "end of recording" instelling wordt overschreven #5 GeertJan

  • Member
  • 18 posts

+1
Neutral

Posted 16 August 2015 - 12:49

Instelling goed zetten in movielist menu..

 

Als je in het opname setup menu de instelling goed zet dan veranderd de instelling in het movielist menu niet mee,

Als je in het movielist menu de instelling goed zet dan veranderd de instelling in het opname setup menu wel mee,

 

Dat was 'um. Wist niet eens dat de movielist ook een menu had, zo leer je iedere dag bij. BEDANKT!


Edited by GeertJan, 16 August 2015 - 12:49.


Re: Bug: "end of recording" instelling wordt overschreven #6 catastrofus

  • Senior Member
  • 3,475 posts

+43
Good

Posted 18 August 2015 - 19:23

Top! Zat er ook al een tijdje mee te klooien. Thanks.

 

 

Instelling goed zetten in movielist menu..

 

Als je in het opname setup menu de instelling goed zet dan veranderd de instelling in het movielist menu niet mee,

Als je in het movielist menu de instelling goed zet dan veranderd de instelling in het opname setup menu wel mee,


2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 9.0r/nb) + een et10k/osmini ((nb) geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
 



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users