Posted 13 October 2015 - 08:35
Sinds een tijdje krijg ik echter continu de melding: Service Unavailable Now. Please try again in 3 seconds.
Eerst dacht ik dat het te maken had met het veranderen van softcam (CC-Cam -> Oscam),
maar als ik CC-Cam weer installeer werkt het nog steeds niet.
Zie ik hier iets over het hoofd?
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #2
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #3
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #4
Posted 18 November 2015 - 13:31
Hallo,
Zie dit topic en ben benieuwd of het bij Cavok weer werkt? Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb alle apps voorhanden die dit zouden moeten kunnen maar geen enkele geeft beeld. Met de Vu+Player krijg ik ook de 3seconden melding. Bij Blackbox en e2Remote krijg ik ook geen beeld. In alle apps wel de bouquet en epg info. Dus er is wel contact met de box.
Kon voorheen wel met de diverse apps kijken en had goed beeld zowel op iPad als op iPhone. Via pc kan er wel met Webdiv gestreamd worden. Lijkt dat er ergens een instelling mist of zo?
Iamand een idee waar of wat te bekijken?
Bedankt. Wiechert
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #5
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #6
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #7
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #8
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #9
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #10
Posted 19 November 2015 - 22:13
Ik gebruik hiervoor Blakbox Pro.
Bij het gebruik van OpenVix lukt het wel maar OpenPli helaas niet.....
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt.
Edited by Boskabouter, 19 November 2015 - 22:14.
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #11
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #12
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #13
Posted 9 November 2016 - 20:20
Ik heb dus ook de app vu+ player HD op mijn ipad gezet .
Dit is zo een fijne app als ik zo zie , ik kan de epg zien , berichtjes schrijven , de zenders staan er netjes in .
Maar nu komt het live tv wil hier ook niet gaan , gelijk de hoofdposter ook schrijft krijg ik dezelfde melding.
Dus alles werkt , behalve live tv
Ik heb dus een vu+ solo 2 met de open pli erop .
Misschien even nog zeggen dat de app vu player zonder het HD teken wel werkt ! Maar uiteraard gaan daar de HD zenders niet mee.
Bedankt alvast voor jullie hulp!
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #14
Posted 9 November 2016 - 20:25
Wat voor ontvanger? Niet elke tablet kan elke codec in elke resolutie weergeven. Dan heb je transcoding nodig en dat zit op lang niet alle ontvangers. SD zal het inderdaad wel doen.
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: VU+ Player hd service unavailable now? #15
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users