Jump to content


Photo

Hbbtv


  • Please log in to reply
86 replies to this topic

Re: Hbbtv #81 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,559 posts

+1,737
Excellent

Posted 1 December 2015 - 18:20

Lijkt me niet direct nodig om daar pro-actief actie te ondernemen. Net als met DMM is gebeurt zal het zonder reactie langzaam wegzakken, tot op het punt dat we er een streep onder moeten zetten.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Hbbtv #82 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 1 December 2015 - 19:16

Ennuh CVR, je moet wel lezen voordat je tekeergaat. Waar heb ik ooit gezegd dat Xtrend geweldig is? De ontvangers van Xtrend die ik in m'n handen heb gehad viel ook wel het een en ander op aan te merken (et10k, et8500, et7500, et7000). Geen enkel merk is helemaal probleemloos, bugs hebben ze allemaal. Maar dat je willens en wetens functionaliteit uit de dvbapi weglaat, dat heeft niks met bugs te maken en alleen VU+ presteert dat. Voor een mooi voorbeeld zou ik je willen aanraden een keer naar een stream te gaan kijken en dan tegelijk PiP aan te zetten ook op een stream en kijk maar eens wat gebeurt. Op alle andere door ons ondersteunde merken werkt dat gewoon. Tot een jaar geleden kon je op VU+ ontvangers streams (DVB, van bijv. remote tuner) niet eens opnemen, dat is aangepast na veel aandringen van ons.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Hbbtv #83 christophecvr

  • Senior Member
  • 3,131 posts

+140
Excellent

Posted 1 December 2015 - 19:24

Houd nu eens een keer op je als een klein kind te gedragen, en accepteer wat er gezegd wordt, in plaats van dit soort flauwekul uit te kramen om je gelijk maar te kunnen halen.

 

Als we puur naar kwaliteit van drivers kijken, dan zou ik op dit moment eerder een mutant nemen dan een ET. Of een formuler. En de kwaliteit van de ET drivers zijn beter in de oudere generatie (9K, 10K) dan in de nieuwe (7500, 8500). In alle gevallen beter dan die van VU+. Zelfs die van de Xsarius lijken stabieler op dit moment.

 

En hetzelfde kan gezegd worden van de development teams. Met de meeste hebben we direct en goed contact. Dat betekent niet altijd dat dingen direct worden opgepakt, maar er is dialoog, en dingen worden opgepakt. Het contact met VU+ is altijd moeizaam, er komt soms niet of nauwelijks reactie, en problemen worden niet geaddresseerd. En als er al updates zijn, dan is er bij elke fix weer een nieuw probleem wat geintroduceerd wordt.

 

En dat is vervelend, want dat betekent dat we, zoals in deze discussie, spoken moeten najagen en workarounds voor tekortkomingen moeten gaan bedenken, in plaats van dat we die tijd kunnen besteden aan innovatie. En daar passen we voor. Jammer voor de fabrikant, en jammer voor de klanten van die fabrikant, maar het is niet anders. Als dat je niet bevalt dat zou ik als ik jou was een klacht bij die fabrikant neerleggen. In plaats van hier blijven zagen, wat niets opleverd.

Wel aangaande het kontakt met de fabrikant , daar heb je 100 % procent gelijk mee. Zij reageren NOOIT op enig probleem dat er is . Dit is ook zo voor alle dreamboxen. Mischien niet bij et , dat wil ik zelfs geloven maar enkel omdat jij het zegt.

 

Maar de comment :

 

Houd nu eens een keer op je als een klein kind te gedragen, en accepteer wat er gezegd wordt, in plaats van dit soort flauwekul uit te kramen om je gelijk maar te kunnen halen.

Is echt misplaatst en het kan me geen klote schelen of ik gelijk heb of niet. Sterker doordat onze belgische providers zo middeleeuws zijn hebben we geen hbbtv. Op zich kan de hbbtv me geen kloten schelen.

 

De enige onvolwassen uitspraken hier zij wel degelijk van Sagitarius. Compleet irrelevant en niet belangrijk.

 

 

Hoe slecht vu ook is met alles wat er is.

 

HET HBBTV PROBLEEM WAS NIET VAN VU .

 

maar ditmaal een echte bug van pli ontwikkelaars. Trouwens dit heuvel is reeds genomen en e2 is ondertussen aangepast.

Eigenlijk mogen de pli ontwikelaars tevreden zijn door dit alles. Het probleem zou zich zowiezo vroeg of laat in andere applicaties voordoen en jawel ook ET boxen. Door het simpele gebrek aan correcte demux info.

 

En dit punt einde lijn probleem is opgelost.



Re: Hbbtv #84 Vantage1

  • Senior Member
  • 63 posts

+1
Neutral

Posted 3 December 2015 - 16:05

Ik moet zeggen: ik kan het niet meer volgen. Veel te technisch.

Is hbbtv nu weer in orde?



Re: Hbbtv #85 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 3 December 2015 - 16:41

Het schijnt. Ik heb het niet getest. Saillant detail: gisteren kwam er een update van de drivers van VU+ die weer 1 of meer problemen zou moeten oplossen (niet getest), als we die eerder hadden gehad, dan had dit probleem ook niet hoeven ontstaan.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Hbbtv #86 harrykl

  • Senior Member
  • 125 posts

0
Neutral

Posted 4 December 2015 - 00:17

Vandaag weer een update gedaan op mijn Vu+Duo 2.
HBBTV werkt weer prima.
Vu+Duo 2 Draaibaar 45E tot 15 W<p>Glasvezel KPN TV

Re: Hbbtv #87 wortellica

  • Senior Member
  • 1,370 posts

+33
Good

Posted 4 December 2015 - 06:17

Idd hbbtv werkt weer


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users