Jump to content


Photo

Canal digitaal interactieve TV?

CanalDigitaal Interactive TV

  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 FCoo

  • Senior Member
  • 26 posts

0
Neutral

Posted 30 November 2015 - 20:34

Tot mijn verrassing kreeg ik vandaag een email van CanalDigitaal voor interactieve TV:

 

In 2016 bepaalt u zelf waar en wanneer u TV kijkt dankzij de nieuwe interactieve TV-ontvanger van CanalDigitaal. Daarmee hoeft u nooit meer uw favoriete programma te missen. Een TV-programma pauzeren als u wordt gebeld, een uitzending terugkijken en de TV-gids raadplegen op uw TV, dat kan allemaal. Films & Series bestelt u bovendien met een druk op de knop vanaf uw bank.

Kijk op Interactieve TV voor meer informatie.

 

​Een nieuwe HD-ontvanger MZ-101(vanaf januari 2016)

  • Live pauzeren
  • TV gids
  • Films & series bestellen
  • Programma gemist

 

Hoe gaat dit in zijn werk? Ik neem aan dat dat via internet aansluiting gaat op de MZ-101

Maar komt (HD) beeld dan via schotel??

 

Kreeg laatst ook aanbieding voorONLINE interactieve TV, internet en bellen bij Canal Digitaal, maar omdat mijn bandbreedte te klein is kwam ik niet in aanmerking.

Ook bij KPN kan ik geen interactieve TV HD ontvangen en SD alleen maar voor een TV

 

Ben benieuwd??

Wie weet hier meer van?

 

gr

 

FCoo



Re: Canal digitaal interactieve TV? #2 goldeneye

  • Senior Member
  • 1,030 posts

+14
Neutral

Posted 30 November 2015 - 21:18

Vooral doen! Krijg je een volledig dichtgetimmerde doos met een aan je box getrouwde Viaccess ORCA kaart. Opname wordt bepaald door de provider... Einde eigen keuze en eigen wensen. Opnames kunnen niet overgeheveld worden naar de PC om te editen, reclame uitsnijden etc....
En als je die 'overtrokken' geweldige kwaliteit van die gecertificeerde M7 boxjes hier even naleest weet je meteen wanneer je je eerste zenuwinzinking gaat krijgen....

Re: Canal digitaal interactieve TV? #3 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,544 posts

+1,737
Excellent

Posted 30 November 2015 - 23:36

Volgens mij heeft dat helemaal niks met de schotel te maken, M7 gaat steeds meer in IPTV (met o.a. Online), ik zie die de schotel nog wel eens dumpen...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Canal digitaal interactieve TV? #4 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 1 December 2015 - 07:45

Jawel: het is inderdaad een dichtgetimmerde satellietontvanger, die zowaar 30 minuten (!!) timeshift toelaat op een beperkt aantal zenders. Lijkt me zeer interessant :)



Re: Canal digitaal interactieve TV? #5 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 1 December 2015 - 10:24

FCoo, on 30 Nov 2015 - 20:34, said:

Tot mijn verrassing kreeg ik vandaag een email van CanalDigitaal voor interactieve TV:

 

In 2016 bepaalt u zelf waar en wanneer u TV kijkt dankzij de nieuwe interactieve TV-ontvanger van CanalDigitaal. Daarmee hoeft u nooit meer uw favoriete programma te missen. Een TV-programma pauzeren als u wordt gebeld, een uitzending terugkijken en de TV-gids raadplegen op uw TV, dat kan allemaal. Films & Series bestelt u bovendien met een druk op de knop vanaf uw bank.

Kijk op Interactieve TV voor meer informatie.

 

​Een nieuwe HD-ontvanger MZ-101(vanaf januari 2016)

  • Live pauzeren
  • TV gids
  • Films & series bestellen
  • Programma gemist

 

Hoe gaat dit in zijn werk? Ik neem aan dat dat via internet aansluiting gaat op de MZ-101

Maar komt (HD) beeld dan via schotel??

 

Kreeg laatst ook aanbieding voorONLINE interactieve TV, internet en bellen bij Canal Digitaal, maar omdat mijn bandbreedte te klein is kwam ik niet in aanmerking.

Ook bij KPN kan ik geen interactieve TV HD ontvangen en SD alleen maar voor een TV

 

Ben benieuwd??

Wie weet hier meer van?

 

gr

 

FCoo

Met deze ontvanger hebben ze gelijk paring ingevoerd per 1 januari 2016 :ph34r:


73's

PE1AQZ


Re: Canal digitaal interactieve TV? #6 carlo666

  • Senior Member
  • 361 posts

+5
Neutral

Posted 1 December 2015 - 18:55

Als de kwaliteit van het beeld net zo goed is als het doosje van Online is ie de stroom niet waard.





Also tagged with one or more of these keywords: CanalDigitaal, Interactive TV

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users