Jump to content

Photo

Terratec Cinergy Tstick MKII als DVBT tuner op Dreambox met Pli

• Please log in to reply
24 replies to this topic

Re: Terratec Cinergy Tstick MKII als DVBT tuner op Dreambox met Pli #21 zeeteefje

• Senior Member
  • 1,607 posts

+24
Neutral

Posted 12 May 2016 - 15:04

Bovendien worden e2 boxen niet alleen in Nederland gebruikt, in de rest van Europa kun je gratis genieten van DVB-T in HD. Ik gebruik een RTL2838 USB DVB-T tuner in Frankrijk en dat beeld is beter dan via satelliet.

Re: Terratec Cinergy Tstick MKII als DVBT tuner op Dreambox met Pli #22 goldeneye

• Senior Member
  • 1,030 posts

+14
Neutral

Posted 13 May 2016 - 12:24

Uiteraard worden e2 boxen ook buiten NL gebruikt... Ter verdediging: in kan uitsluitend praten over de beschikbare DVB-T hier in NL omdat ik daar nu eenmaal woon.. NL heeft als korrel op de wereldkaart besloten om de boel te coderen en alleen de publieken en regionalen FTA uit te zenden. Als ooit gebruiker van Digitenne vind ik de geboden resolutie en zeer krappe bandbreedte echt tenenkrommend slecht en dat is gewoon niet waardig voor welk HD toestel dan ook... Heb een DVB-T tuner in mijn DM8000 en heeft ooit als backup gedraaid als er uitval was op satelliet. Met 1 vrouw en 2 dochters was het uitvallen van MTV reden voor een dramasessie....

Re: Terratec Cinergy Tstick MKII als DVBT tuner op Dreambox met Pli #23 Brievenbus

• Member
  • 22 posts

0
Neutral

Posted 13 May 2016 - 16:57

Zal ook van de maat van je scherm afhangen; ik bekijk het hier op meen ik  37 inch en dan valt het nog best mee.

Re: Terratec Cinergy Tstick MKII als DVBT tuner op Dreambox met Pli #24 goldeneye

• Senior Member
  • 1,030 posts

+14
Neutral

Posted 13 May 2016 - 17:05

42" en 50"... Niet aan te zien.... Inmiddels is de Digitenne tuner idle en wordt de backup verzorgd door Ziggo op een DVB-C tuner...

Re: Terratec Cinergy Tstick MKII als DVBT tuner op Dreambox met Pli #25 Brievenbus

• Member
  • 22 posts

0
Neutral

Posted 13 May 2016 - 18:10

Mja, toch onlangs bij iemand Digitenne op 42 gezien en dat ging eigenlijk ook nog best.

Maar, kan me indenken dat 50 gaat zeuren...:-)

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users