Dank je wel. Er staat nu weer dvb-c bij kabel ontvangst en bij satellietontvangst staat netjes de satelliet positie.
Misschien eerder die oude skins-pd1loi-hd-full-hd gebruikt die voor OpenPli 3.0 was?
Posted 24 January 2019 - 10:14
Nee heb een online update gedaan van 6.2 naar 7. Versie 3 heb ik nooit gebruikt. Maar het werkt weer
Ik verwijder altijd alles als ik met een nieuwe versie (v6.2 - v7.0) van OpenPli op mijn box zet. Dan weet je ook zeker dat je geen problemen kan krijgen, Behalve de bugs die nog in de Firmware voorkomen.
Posted 30 January 2019 - 11:20
Ik zit met een probleem eerder een vraag. Ik heb geprobeerd de skin die ik gebruik PD1LOI-HD-Night op OpenATV te plaatsen in zovere werkt alles goed behalve SNRdb en DVB-S is niet zichtbaar. zet ik PLi-HD-FullNight skin erop daar werkt dan wel weer Beide gebruiken de zelfde Label en source, en ook de instellingen van de skin is het zelfde uitgezonderd de maten, maar dat mag geen invloed hebben.
Ik heb die vraag al een keer op OpenATV gesteld maar daar doen ze heel vaag erover.
Is hier iemand die hier echt antwoord op kan geven? zie foto.
Trouwens PLi-FullNightHD werkt ook niet op OpenATV ook daar wordt veel niet weer gegeven.
Posted 30 January 2019 - 14:42
Ik zit met een probleem eerder een vraag. Ik heb geprobeerd de skin die ik gebruik PD1LOI-HD-Night op OpenATV te plaatsen in zovere werkt alles goed behalve SNRdb en DVB-S is niet zichtbaar. zet ik PLi-HD-FullNight skin erop daar werkt dan wel weer Beide gebruiken de zelfde Label en source, en ook de instellingen van de skin is het zelfde uitgezonderd de maten, maar dat mag geen invloed hebben.
Ik heb die vraag al een keer op OpenATV gesteld maar daar doen ze heel vaag erover.
Is hier iemand die hier echt antwoord op kan geven? zie foto.
Trouwens PLi-FullNightHD werkt ook niet op OpenATV ook daar wordt veel niet weer gegeven.
Posted 12 March 2019 - 14:12
Whoever has made an update and the box crashes, places this file in the fonts folder. and everything works again.
Where is the directory to see where the skin is located and put this zip?
Root/..???????
Inmiddels gevonden. Werkt weer prima. Zit deze aanvulling al in 177?
VU+ Uno 4K SE [DVB-C]
Posted 12 March 2019 - 14:52
Whoever has made an update and the box crashes, places this file in the fonts folder. and everything works again.
Root/..???????
Ik had een aanpassing gedaan maar vergeten de font te plaatsen niet slim van mij.
Posted 12 March 2019 - 17:57
Root/..???????
Ik had een aanpassing gedaan maar vergeten de font te plaatsen niet slim van mij.
Hahaha... is je vergeven...
VU+ Uno 4K SE [DVB-C]
0 members, 24 guests, 0 anonymous users