Jump to content


Photo

PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080


  • Please log in to reply
856 replies to this topic

Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #41 balkanac

  • Senior Member
  • 85 posts

+6
Neutral

Posted 2 May 2016 - 22:47

 

Hew to setting weather?

If I understand correctly, it is necessary to edit YWeather.py the file location in usr/lib/enigma2/Python/Components/Converter. But, how correctly enter informatio? Please example of a city, for example, Malme, Paris, whatever....

No you neet this.attachicon.gifenigma2-plugin-weather_b1.1_all.ipk

Yweather.py is Done.remove it.

 

 

OK friend, I install this plugin and I add my location, but in the InfoBar still don`t have weather information. What is problem?

See screenshot:

Attached Files



Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #42 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,524 posts

+140
Excellent

Posted 3 May 2016 - 07:13

 

 

Hew to setting weather?

If I understand correctly, it is necessary to edit YWeather.py the file location in usr/lib/enigma2/Python/Components/Converter. But, how correctly enter informatio? Please example of a city, for example, Malme, Paris, whatever....

No you neet this.attachicon.gifenigma2-plugin-weather_b1.1_all.ipk

Yweather.py is Done.remove it.

 

 

OK friend, I install this plugin and I add my location, but in the InfoBar still don`t have weather information. What is problem?

See screenshot:

 

Okay you use here the old skin, there was an update for this.
But there is also a new skin in 1920x1080.

Edited by Loui (PD1LOI), 3 May 2016 - 07:14.


Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #43 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,524 posts

+140
Excellent

Posted 3 May 2016 - 07:16

Here is an update which reincorporated a Plugin Weather Plugin. And a few bugs worked out.

Attached Files


Edited by Loui (PD1LOI), 3 May 2016 - 07:20.


Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #44 Heppieboeddah

  • Senior Member
  • 468 posts

+7
Neutral

Posted 3 May 2016 - 14:39

Nog een klein dingetje ontdekt, tenzij het zo moet zijn natuurlijk. Ignore het Pritt gebeuren. 

 

Bij de second infobar ontbreekt de resoulutie rechtsonder. Zie screens.

 

 

Attached Files


VU+ Uno 4K SE [DVB-C]


Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #45 sportfootbol

  • Senior Member
  • 171 posts

+21
Neutral

Posted 3 May 2016 - 15:52

Yes ..please fix problem for second infobar...



Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #46 altobelli

  • Senior Member
  • 332 posts

+9
Neutral

Posted 3 May 2016 - 18:23

Heb ik geen last van met mijn x trend, resolutie zowel op infobar als second infobar



Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #47 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,524 posts

+140
Excellent

Posted 4 May 2016 - 10:10

Hier de laatste update, Deze moet goed zijn verschillende keer geprobeerd met installeren.

Het enige wat bij mij mis gaat en geen verklaring voor heb is dat de map Converter en Renderer niet mee gekopieerd worden. vandaar hier een extra bestand, met de inhoud hiervan.Mocht dit bij u ook het geval zijn dan bestand Components.rar uitpakken en de bestanden op de juiste plaat kopiëren.

Attached Files



Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #48 altobelli

  • Senior Member
  • 332 posts

+9
Neutral

Posted 4 May 2016 - 12:35

Hallo Loui,

 

Ik ben de skin aan het testen en bij mij gaat het bestand components wel mee tijdens het installeren.

Wat mij wel opvalt is dat de plugins een klein beeld geven(half scherm),icons en letters zijn dan ook kleiner, dus niet schermvullend, met jou eigen skin geen problemen.

De infobar, de second infobar en kanalenlijst zien er wel normaal uit.

Kunnen de plugins schermvullend gemaakt worden met deze skin.

 

Groet,

 

Altobelli



Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #49 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,524 posts

+140
Excellent

Posted 4 May 2016 - 14:06

Hallo Loui,

Ik ben de skin aan het testen en bij mij gaat het bestand components wel mee tijdens het installeren.
Wat mij wel opvalt is dat de plugins een klein beeld geven(half scherm),icons en letters zijn dan ook kleiner, dus niet schermvullend, met jou eigen skin geen problemen.
De infobar, de second infobar en kanalenlijst zien er wel normaal uit.
Kunnen de plugins schermvullend gemaakt worden met deze skin.

Groet,

Altobelli


Neem Pli-fullhd dan zul je zien dat het daar ook zo is.komt door een hogere resolutie,en ik kan daar verder niks aan veranderen.

Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #50 altobelli

  • Senior Member
  • 332 posts

+9
Neutral

Posted 4 May 2016 - 14:13

Oke, dan ga ik weer terug naar jouw eigen skin.

Bedankt voor de info.



Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #51 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,524 posts

+140
Excellent

Posted 4 May 2016 - 15:00

Oke, dan ga ik weer terug naar jouw eigen skin.

Bedankt voor de info.

Mooi zou zijn als de plugin bouwers ook een optie in hun werk rekenschap houden met skins die een hoge resolutie heben, want er komen steeds meer skins met deze hoge resolutie. En als je dan niet mee gaat blijf dit probleem houden.



Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #52 altobelli

  • Senior Member
  • 332 posts

+9
Neutral

Posted 4 May 2016 - 15:30

Klopt


Edited by altobelli, 4 May 2016 - 15:31.


Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #53 DeBeek

  • Senior Member
  • 1,490 posts

+47
Good

Posted 4 May 2016 - 15:35

 

Oke, dan ga ik weer terug naar jouw eigen skin.

Bedankt voor de info.

Mooi zou zijn als de plugin bouwers ook een optie in hun werk rekenschap houden met skins die een hoge resolutie heben, want er komen steeds meer skins met deze hoge resolutie. En als je dan niet mee gaat blijf dit probleem houden.

 

 

 

Oke, dan ga ik weer terug naar jouw eigen skin.

Bedankt voor de info.

Mooi zou zijn als de plugin bouwers ook een optie in hun werk rekenschap houden met skins die een hoge resolutie heben, want er komen steeds meer skins met deze hoge resolutie. En als je dan niet mee gaat blijf dit probleem houden.

 

Heeft niets met de plugin te maken, maar simpelweg dat deze plugin niet in de skin aanwezig is waardoor deze in het formaat wat in de plugin zit wordt weergegeven.  voorbeeld is bv de Fancontrol 2 plugin..  door de plugin parameters in de skin te zetten en aan te passen wordt de plugin wel in het goede formaat weergegeven.

 

http://forums.openpl...?hl=fancontrol2


Edited by DeBeek, 4 May 2016 - 15:38.

Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,

2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.


Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #54 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,524 posts

+140
Excellent

Posted 4 May 2016 - 15:50

 

 

Oke, dan ga ik weer terug naar jouw eigen skin.

Bedankt voor de info.

Mooi zou zijn als de plugin bouwers ook een optie in hun werk rekenschap houden met skins die een hoge resolutie heben, want er komen steeds meer skins met deze hoge resolutie. En als je dan niet mee gaat blijf dit probleem houden.

 

 

 

Oke, dan ga ik weer terug naar jouw eigen skin.

Bedankt voor de info.

Mooi zou zijn als de plugin bouwers ook een optie in hun werk rekenschap houden met skins die een hoge resolutie heben, want er komen steeds meer skins met deze hoge resolutie. En als je dan niet mee gaat blijf dit probleem houden.

 

Heeft niets met de plugin te maken, maar simpelweg dat deze plugin niet in de skin aanwezig is waardoor deze in het formaat wat in de plugin zit wordt weergegeven.  voorbeeld is bv de Fancontrol 2 plugin..  door de plugin parameters in de skin te zetten en aan te passen wordt de plugin wel in het goede formaat weergegeven.

 

http://forums.openpl...?hl=fancontrol2

 

How how dat klopt wat je zegt dat bestrijd ik ook niet, maar er zijn ook plugins waaronder OpenUitzendinggemist en WeatherPlugin die hun eigen grote bepalen. die kun je aanpassen maar bij een update wordt dit weer terug gedraaid.en dat bedoelde ik.



Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #55 DeBeek

  • Senior Member
  • 1,490 posts

+47
Good

Posted 4 May 2016 - 15:57

 

How how dat klopt wat je zegt dat bestrijd ik ook niet, maar er zijn ook plugins waaronder OpenUitzendinggemist en WeatherPlugin die hun eigen grote bepalen. die kun je aanpassen maar bij een update wordt dit weer terug gedraaid.en dat bedoelde ik.

Als men jou skin gebruikt wordt deze echt niet aangepast bij een update..  de 3 skin.xml,s in jouw skin worden niet door PLi aangepast

dat doe jij bij een aanpassing aan je skin..


Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,

2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.


Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #56 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,524 posts

+140
Excellent

Posted 4 May 2016 - 18:48

 

 

How how dat klopt wat je zegt dat bestrijd ik ook niet, maar er zijn ook plugins waaronder OpenUitzendinggemist en WeatherPlugin die hun eigen grote bepalen. die kun je aanpassen maar bij een update wordt dit weer terug gedraaid.en dat bedoelde ik.

Als men jou skin gebruikt wordt deze echt niet aangepast bij een update..  de 3 skin.xml,s in jouw skin worden niet door PLi aangepast

dat doe jij bij een aanpassing aan je skin..

 

Dat weet ik daar heb je wel gelijk in maar sommige optie moeten niet in de skin aangepast worden maar in de plugin. Ik heb b.v.b de plugin WeatherPlugin grotere letters willen gebruiken ik kies hiervoor font="Regular;28" maar er veranderd niks ook al maak ik er font="Regular;38" van in de skin dan wel te verstaan. Hier moet ik dus echt in de plugin de font aanpassen, en dan bij een update wordt dit toch weer terug gezet?


Edited by Loui (PD1LOI), 4 May 2016 - 18:49.


Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #57 DeBeek

  • Senior Member
  • 1,490 posts

+47
Good

Posted 4 May 2016 - 19:29

 

Dat weet ik daar heb je wel gelijk in maar sommige optie moeten niet in de skin aangepast worden maar in de plugin. Ik heb b.v.b de plugin WeatherPlugin grotere letters willen gebruiken ik kies hiervoor font="Regular;28" maar er veranderd niks ook al maak ik er font="Regular;38" van in de skin dan wel te verstaan. Hier moet ik dus echt in de plugin de font aanpassen, en dan bij een update wordt dit toch weer terug gezet?

Heb nog nooit iets in een .py bestand moeten aanpassen om bv een letter font te veranderen..

 

Kijk hier maar, waren alleen skin aanpassingen,

http://forums.openpl...ndpost&p=544749

 

Gewoon de exacte skintekst overnemen en aanpassen aan de skin zolas Pli het gebruikt.


Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,

2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.


Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #58 Caught

  • Senior Member
  • 471 posts

+105
Excellent

Posted 4 May 2016 - 19:40

Loui, ik heb je ipk iets anders ingepakt waardoor de 3 files wel geïnstalleerd worden.

Het pas was niet correct.

 

Attached Files


TV Samsung UE55F & Samsung UHD UE49KU

Xtrend 10K DVB-S2 tuner x3

Mutant HD51

DM500HD S 

Images: PLi
Triax 78 USALS
Triax 78 Triple LNB Quad


Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #59 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,524 posts

+140
Excellent

Posted 4 May 2016 - 20:16

Loui, ik heb je ipk iets anders ingepakt waardoor de 3 files wel geïnstalleerd worden.

Het pas was niet correct.

Ik was er al achter gekomen ik had de map lib naast usr staan i.p.v in usr. m.a.w lib stond in de root. stom dat ik dit niet eerder zag. :unsure:

 

Maar hartelijk dank hiervoor.


Edited by Loui (PD1LOI), 4 May 2016 - 20:17.


Re: PD1LOI-Full-HD test skin (PLi-FullNightHD skin Mod) 1920x1080 #60 Heppieboeddah

  • Senior Member
  • 468 posts

+7
Neutral

Posted 4 May 2016 - 21:49

Goed werk heren... Op mijn eerdere vraag over het tweede infoscherm al iets kunnen vinden.? In het tweede infoscherm ontbreekt de resolutie linksonder. Zie mijn screens in een eerdere post.

Ligt het misschien aan mijn setup en waar zou ik dat moeten aanpassen?

Edited by Heppieboeddah, 4 May 2016 - 21:50.

VU+ Uno 4K SE [DVB-C]



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users