Heb hier de 1.4 all?! Is die 1.4c dan nieuwer?
Ja maar is niet veel veranderd kleine dingetjes voor plugins.
Posted 12 June 2016 - 15:48
Edited by Loui (PD1LOI), 12 June 2016 - 15:52.
Posted 12 June 2016 - 17:40
France: douze points pour Loui
Germany: zwolf Punkte zum Loui
Spain: Doce Puntos para Loui
Netherlands twaalf punten voor Loui
Belgium: dertien puntekes voor ene Loui
Hartstikke goed man, problem solved
Bedankt
Als je OpenPli op je box had draaien was er niks aan de hand geweest, dus had ik dit ook niet gezien.
Maar goed dat je zo tegen fouten aanloopt, zo zijn ze makkelijk te verhelpen.
Posted 12 June 2016 - 19:15
Als je OpenPli op je box had draaien was er niks aan de hand geweest.
Klopt helemaal maar mijn Gigablue Quad plus lust geen OpenPli en ben ik aangewezen op Open MIps of Open ATV of OpenRSI allemaal afgeleid van Open Pli met een vleugje eigenwijsheid.
Ik zou zelf ook graag willen dat OpenPli zijn images voor de Gigablues ondersteund
Posted 12 June 2016 - 21:16
Volgens mij ligt dat meer aan Gigablue dan aan OpenPLi...
Ik zou zelf ook graag willen dat OpenPli zijn images voor de Gigablues ondersteund
2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 9.0r/nb) + een et10k/osmini ((nb) geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
Posted 12 June 2016 - 21:38
Yup, wij zijn daar de beperkende factor niet.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Posted 2 July 2016 - 16:28
Eeen klein probleempje gevonden die waarschijnlijk ik alleen ervaar als lastig
Als ik op de gele button druk zonder dat er eerst een andere button gekozen is (dikke vingers) dan begint de timeshift te lopen en dat is lastig vooral als je het niet in de gaten hebt.
Is dit uit te zetten?
In principe zou ik die toets willen toewijzen aan Nu moet ik eerst Audi ondertitelselectie o kiezen en vervolgens met de gele toets de ondertitelselectie.
Op dit moment zijn de gekeurde toetsen primair:
rood: niks
groen: Plugin Browser
geel: Grrrrrr timeshift
blauw: kies een plugin
Posted 5 July 2016 - 14:08
Aha OpenMips ja is geen Openpli he?Vandaar dit zo werkt bij jou. Je kan proberen om de keymap.xml te vervangen door die van OpenPli
Hier bijgevoegd. Wel eerst de originele keymap.xml hernoemen
Dan zou ik maar eens in de keymap gaan zoeken onder timeshift deze is toegewezen aan key_yellow is gewoon standaard e2..
een DM8000 heeft een play/pauze toets hiervoor, bij de andere dreambox modellen is dit de gele toets. de skin heeft hier
geen invloed op...
Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,
2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.
Posted 13 July 2016 - 08:46
@Hi Loui
Superb Skin for OpenPLI.
Many Thanks
Need small help,
- how i can change the skin font to any BOLD font, like PLI-HD-Fullnight skin
- can I remove wind speed from info bar
- is it possible to change top blue bar to pure black like lower in menu screen.
Yes that is possible
Posted 13 July 2016 - 08:57
https://we.tl/uyOuQVczCp Weer een paar aanpassingen vooral de nieuwe weerinfo plugin zit erbij. maar ik zeg er wel bij daar kunnen nog veranderingen komen in weerinfo.
0 members, 6 guests, 0 anonymous users