Jump to content


Photo

'zwart' met slechts 3 zenders in Oscam.

oscam smartcard

  • Please log in to reply
63 replies to this topic

Re: 'zwart' met slechts 3 zenders in Oscam. #61 radxnl

  • Senior Member
  • 1,527 posts

+57
Good

Posted 21 July 2016 - 14:42

Je kan door verschillende clubjes de sid limiet er af laten halen, kosten zijn tussen de €50 en €500 afhankelijk waar je het laat doen.
Ik heb het gezien en werkt perfect.
Verdere info heb ik niet voor je het me vraagt maar vlgs mij stond een van die gasten een tijdje op 2ehands.nl ( of .be ).
Maw, het komt vast allemaal goed want dit soort dingen blijven nooit lang non public.

Re: 'zwart' met slechts 3 zenders in Oscam. #62 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 21 July 2016 - 15:54

Dat is eigenlijk slecht nieuws. Zodra die truc publiek wordt zal CanalDigitaal seca3 versneld moeten uitfaseren.



Re: 'zwart' met slechts 3 zenders in Oscam. #63 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 21 July 2016 - 21:31

Je kan door verschillende clubjes de sid limiet er af laten halen, kosten zijn tussen de €50 en €500 afhankelijk waar je het laat doen.
Ik heb het gezien en werkt perfect.

 

Ik gok dat ze er een zakelijke kaart van maken door er wat emms op af te sturen. Provider doet dit nl zelf ook voor hun zakelijke klanten. Een hotel installatie zit immers niet te wachten op een 4 srvid limit.

En zoals altijd wordt er wederom flink kleingeld van gemaakt.


@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: 'zwart' met slechts 3 zenders in Oscam. #64 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 22 July 2016 - 09:16

In dat geval kan CanalDigitaal dit tegengaan door met enige regelmaat elke consumentenkaart te 'heractiveren'.





Also tagged with one or more of these keywords: oscam, smartcard

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users