Jump to content


Photo

zappen in/tussen bouquetten pli 4

vuduo2

  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 minplus

  • Senior Member
  • 84 posts

0
Neutral

Posted 24 August 2016 - 17:47

Een tijdje geleden de Duo2 aangeschaft en sinds ik Pli 4 erop heb geflasht een vreemd probleem met bovengenoemde.

 

Als ik de tuner aanzet en hij staat bv. op Duitsland ARD en ik roep de zenderlijst op dan kan ik snel zappen naar ZDF, enz in een onderdeel van een seconde; ik bedoel dus naar beneden gaan in de lijst zonder de zender op te roepen. Zeer snel.

 

Klik ik echter naar een ander bouquet met page up/down of roep ik het bouquet-overzicht op met de blauwe knop, dan gaat het zappen in de lijst ca. 2 seconden duren. Zowel met 1 zender of bouquet lager als met 4 klikken voor 4 lager. Klik ik dan een zender aan in zo'n bouquet, roep daarna de lijst op, dan kan ik in dat bouquet meestal weer snel zappen.

Het zappen naar en in een bouquet waar je niet gestart bent of gekeken hebt gaat dus zeer traag.

Met de uitgangs-software ging dit probleemloos snel.

 

Kent iemand dit?

Heeft iemand een verklaring?

Heeft iemand een oplossing?

Want het begint me na een maand of zo toch wel fors te irriteren, ik begin me te ergeren en daar heb ik een hekel aan.



Re: zappen in/tussen bouquetten pli 4 #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,558 posts

+1,737
Excellent

Posted 25 August 2016 - 12:08

Allerlei toeters en bellen in de skin die de boel traag maken? Geen verschil tussen FTA (ZDF en ARD zijn dat allebei) en encryptie? En in dat laatste geval, toch niet illegaal aan het sharen?

 

Ik kan me er in ieder geval niets bij voorstellen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: zappen in/tussen bouquetten pli 4 #3 minplus

  • Senior Member
  • 84 posts

0
Neutral

Posted 26 August 2016 - 18:32

Ik ook niet, met een CD-kaart .

Maar goed, ik zoek wel elders verder.

Maar het ligt dus niet aan Pli, begrijp ik, maar aan iets anders zoals een corrupte flash?



Re: zappen in/tussen bouquetten pli 4 #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,558 posts

+1,737
Excellent

Posted 27 August 2016 - 10:59

Ik heb zoiets nog nooit gezien, en ik heb ook nog nooit iemand het zien melden, dus ik heb geen idee waar het aan ligt.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users