←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

'Stuiterend' beeld NED1, 2 en 3

's foto Skidz 14 nov 2007

Als ik ook maar een beetje friemel met de cardemu dan 'stuitert' het beeld op NED1,2 en 3... terwijl de rest van het CD pakket netjes doorloopt. Systeembelasting loopt niet echt op (total 1,29) en top is dan het proces met het meeste resourcegebruik... Iemand nog briljante ideeen? Ik draai op een DM7000, harddisk, /var naar usb verplaatst.
Citeren

's foto hemertje 15 nov 2007

het zou al briljant zijn als we zouden weten wat je met stuitert bedoelt...
Citeren

's foto Skidz 15 nov 2007

Weuh... Ik dacht dat dat wel een algemene term zou zijn, maar goed ;)

Met stuiteren bedoel ik dat het beeld niet volledig word opgebouwd, en het geluid stotterend te horen is. Het beeld blokt als een idioot... Op alle zenders op deze tp. Vroegah had je dit met de Nokia 9200 ook, als de symbol rate net naast de juiste stond en was het op te lossen door de symbol rate met 1 te verhogen, maar in dit geval gaat dat niet op...
Tot nu toe heb ik de box gereflashed met rel1.08 en daarna Helenite, geflashed met een lege image en daarna met Helenite, met een lege image, rel1.08 en Helenite... Allemaal hetzelfde resultaat, ook al scan ik alles opnieuw in. Ik heb een Aston 1.05 CI geprobeerd, een Matrix Reloaded, Newcamd 6.10, Camd3... Allemaal hetzelfde resultaat.

Iig bedankt voor het meedenken alvast!
Citeren

's foto Roodkapke 15 nov 2007

Toevallig een dect telefoon op je box staan ?
Of is je schotel niet optimaal afgesteld.
Je zou ca. 80-85 % signaal moeten hebben.

Edit...

CI-module eruit halen, niets dan ellende.
Gewoon een softcam gebruiken.
Installeer CCcam, pas erin en kijken maar.
Citeren

's foto Skidz 15 nov 2007

Dat van die DECT telefoon, das een goeie... Ik haal hem gelijk van het TV-kastje af, hij staat nu op 10 cm boven de DB met alleen een plaatje hout ertussen... De schotel staat iig ok, heb een dijk signaal das bijna overdreven... Dacht al aan een satslope.
Ik draai overigens meestal in een emu, heb boven nog een box staan en heb maar 1 CD kaartje ;)
Citeren