Beste,
Ben al een paar dagen aan het testen en aan het uitzoeken op dit forum maar ik kom er nu echt niet meer uit.....
Sinds een week heb ik het probleem dat ik mijn Vu+ Duo niet meer kan vinden / bereiken via een VPN verbinding.
De VPN verbinding loopt via een Netgear r7000 Nighthawk router i.s.m. een OpenVPN client.
Op mijn Ipad gebuik ik de app. Vu+ PlayerHD om mijn beeld te streamen vanaf de Vu+ Duo naar mijn Ipad.
Het gekke is dat ik de Vu+ Duo wel kan vinden als ik thuis in mijn eigen netwerk ingelogd ben.
Je zou dan denken dat mijn VPN verbinding het probleem is......
Echter heb ik thuis in mijn netwerk ook nog een Vu+ Zero, die de Vu+ Duo als fallback tuner gebruikt, en deze kan ik dus zowel in mijn thuis netwerk als via een VPN verbinding bereiken. De VPN instellingen lijken dus niet het probleem te zijn.
Het probleem is ontstaan nadat ik mijn oude OpenPli firmware (20160312) heb vervangen door de versie van vorige week (20161220).
Inmiddels al een clean setup gedaan verschillende menu's doorgelopen en wat instellingen geprobeerd aan te passen en nog steeds lukt het me niet om mijn Vu+ Duo te zien via de VPN verbinding.
Het lijkt wel dat de Vu+ Duo de verbinding vanuit de VPN client blokkeerd....
PS. Deze Vu+ Zero draait ook op de oudere software van +- maart 2016.
Wie kan mij helpen of in ieder geval meedenken hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Voor mijn werk zit ik regelmatig in het buitenland en het streamen heeft altijd goed gewerkt.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Edited by Boskabouter, 27 December 2016 - 21:20.