Jump to content


Photo

emulator plugin


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 ParaPli

  • Senior Member
  • 418 posts

+1
Neutral

Posted 12 January 2017 - 23:12

In een ander merk image zat een plugin, emulator heette die geloof ik, waarmee de lettergrootte van EPG kon worden aangepast. Bestaat ook zoiets voor pli? Kan ik dat met laptop dl en via usb of over lan installeren? Er is hier nl geen toegang tot internet modem.

Edited by ParaPli, 12 January 2017 - 23:12.

Edision Mega + HD + alleen FTA + Digitenne FTA; GEEN internet modem!  PLi 6


Re: emulator plugin #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,307 posts

+1,719
Excellent

Posted 13 January 2017 - 14:32

Welke EPG bedoel je precies?

 

De lettergrootte van de tekst onder de info knop (huidige programma) en in de zender lijst wordt gedefinieerd door de skin, en moet je daar aanpassen. Voor de MultiEPG (die matrix) zit e.e.a. onder de menu toets als je in die EPG zit.

 

Sommige skins hebben inderdaad een plugin waarmee skin parameters kunnen worden aangepast, maar de meeste hebben dat niet.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: emulator plugin #3 ParaPli

  • Senior Member
  • 418 posts

+1
Neutral

Posted 14 January 2017 - 10:45

 

Voor de MultiEPG (die matrix) zit e.e.a. onder de menu toets als je in die EPG zit.

Precies die bedoelde ik, bedankt.

Edision Mega + HD + alleen FTA + Digitenne FTA; GEEN internet modem!  PLi 6


Re: emulator plugin #4 ParaPli

  • Senior Member
  • 418 posts

+1
Neutral

Posted 16 January 2017 - 21:33

Sommige skins hebben inderdaad een plugin waarmee skin parameters kunnen worden aangepast, maar de meeste hebben dat niet.

weet iemand toevallig met welke skins je de lettergrootte van de info tekst die bij EPG verschijnt en de lijst van EPG kunt vergroten? Kortom alles behalve de matrix, die heb ik al kunnen vergroten.


Edision Mega + HD + alleen FTA + Digitenne FTA; GEEN internet modem!  PLi 6


Re: emulator plugin #5 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,307 posts

+1,719
Excellent

Posted 16 January 2017 - 22:47

Voor zover ik weet zit dat vast in de skin definitie bij zowat alle skins. Dan moet je dus zelf aan de gang.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users