Jump to content


Photo

Xarius HD doet niks meer alleen start logo te zien


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Netoj

  • Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 19 January 2017 - 18:09

Goedeavond,

 

 

Ik heb al 6 maanden een Xarius HD. Sinds kort uit het niets start hij wel maar alleen de logo is te zien en daarna gebeurt er niks meer heb geprobeerd om een flash te doen met de nieuwe update via een usb maar niks doet het alleen de start logo komt in beeld en verder niks? 

 

Iemand enig idee? Ik had die Receiver eerlijk gezegd nooit geüpdatet misschien dat er iemand van buitenaf mij receiver heeft gesloopt? of gereset??



Re: Xarius HD doet niks meer alleen start logo te zien #2 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 19 January 2017 - 18:39

Ik zou eerst eens een paar verschillende usb stickjes proberen. Niet alle merken/types usb sticks zijn geschikt voor het flashen van decoders.

 

Als je de box helemaal niet kunt flashen met een usb-stick dan hou je alleen nog de optie over om RMA te claimen bij je leverancier.


Edited by Dimmie, 19 January 2017 - 18:39.


Re: Xarius HD doet niks meer alleen start logo te zien #3 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,528 posts

+1,736
Excellent

Posted 19 January 2017 - 18:40

Voor wat betreft de stick: hoe ouder, en hoe kleiner, hoe beter. Zorg er ook voor dat je de juiste USB poort pakt (niet voor alle boxen relevant), en dat er geen ander USB device is aangesloten.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Xarius HD doet niks meer alleen start logo te zien #4 Netoj

  • Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 19 January 2017 - 18:42

Welke usb poort zou ik moeten pakken voor mijn fusion HD dan? er zijn er maar twee? RMA bedoelt u bij de fabrikant want de leverancier was een persoon via marktplaats die helaas niet meer te vinden is..  :mellow:  :wacko:. En als het goed is moet je nieuwste update op je usb uitpakken en gewoon in een poort stoppen achterin. Uiteindelijk hoort hij iets te doen bij het opnieuw starten? 


Edited by Netoj, 19 January 2017 - 18:46.


Re: Xarius HD doet niks meer alleen start logo te zien #5 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,528 posts

+1,736
Excellent

Posted 19 January 2017 - 18:44

Ik heb zelf geen Xsarius dus ik weet niet of het daar speelt. Sommige boxen hebben bijvoorbeeld een USB poort voorop voor dat doel, en extra poorten achterop, die het niet of slecht doen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Xarius HD doet niks meer alleen start logo te zien #6 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 19 January 2017 - 18:44

Aan de achterzijde zijn 2 poorten, je kunt ze beiden gebruiken.



Re: Xarius HD doet niks meer alleen start logo te zien #7 Netoj

  • Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 19 January 2017 - 18:54

Aan de achterzijde zijn 2 poorten, je kunt ze beiden gebruiken.

Ik zal opzoek gaan naar een ander usb stick en kijken of het vandaar wel gaat doen anders helaas pindakaas denk ik dan maar  :unsure:



Re: Xarius HD doet niks meer alleen start logo te zien #8 Netoj

  • Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 19 January 2017 - 19:06

Heeft het misschien met de firmware te maken ik pak de nieuwste gewoon maar zijn er problemen met de nieuwste firmware?



Re: Xarius HD doet niks meer alleen start logo te zien #9 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 21 January 2017 - 18:25

Zijn geen problemen met de nieuwe firmware.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users