Jump to content


Photo

Zoekfunctie bij plugins, raak in de war tussen systeemplugins en extensies


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 16 March 2017 - 17:25

Dus zou graag een searchbox willen hebben want ik vergis mij steeds tussen die 2.

 

Weet iemand trouwens waar ik het MAC adres van box kan vinden?


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Zoekfunctie bij plugins, raak in de war tussen systeemplugins en extensies #2 DeBeek

  • Senior Member
  • 1,490 posts

+47
Good

Posted 16 March 2017 - 17:39

Wordt het dan niet eens tijd dat JIJ gaat leren wat dat is...


Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,

2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.


Re: Zoekfunctie bij plugins, raak in de war tussen systeemplugins en extensies #3 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 16 March 2017 - 18:07

Ik ga je nu vast vertellen dat dat niet gaat gebeuren ;)

Rocco vraagt (somst eist hij gewoon). Zelf leren of zelfs iets aannemen zit er bij hem niet in. Hij ziet het OpenPli gebeuren als zijn persoonlijke ontwikkelingsplatform. Lees al zijn berichten maar eens terug..
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Zoekfunctie bij plugins, raak in de war tussen systeemplugins en extensies #4 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 16 March 2017 - 18:29

Hij had nooit aan een enigma2 box moeten beginnen. Man man man wat een vragen,!!

Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: Zoekfunctie bij plugins, raak in de war tussen systeemplugins en extensies #5 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,544 posts

+1,737
Excellent

Posted 16 March 2017 - 18:30

Een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden... :)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Zoekfunctie bij plugins, raak in de war tussen systeemplugins en extensies #6 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 16 March 2017 - 18:38

Het is niet erg dat hij veel vragen heeft, we zijn allemaal min of meer bij de luchtige bodem begonnen. Het probleem ligt hem in het feit dat hij gewoon niets aan wil nemen. Zijn visie is dat het gewoon móet werken omdat hij dat eist..

Het begon met zijn aankoop van de VU+ SoloSE v2. Die was al duur zat en moest dus als volwaardige MediaSpeler inzetbaar zijn. Op een gegeven moment gaf hij zelfs bij zijn vragen al aan "zeg nu niet weer dat het geen MediaSpeler is".. Ijzerenheinig ging hij verder met vaak onzinnige vragen... Zelf inlezen of leren/aannemen staat niet in zijn vocabulaire.. Hij vindt dat het moet kunnen.
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Zoekfunctie bij plugins, raak in de war tussen systeemplugins en extensies #7 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 16 March 2017 - 19:07

Maar hoe weet ik nu of iets bij systeemplugins of extensies staat?


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Zoekfunctie bij plugins, raak in de war tussen systeemplugins en extensies #8 _HarmeN

  • Senior Member
  • 765 posts

+4
Neutral

Posted 16 March 2017 - 19:12

Je bril op zetten

Vu+ Ultimo 4K (OpenPLI-9.0) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

Vu+ Ultimo 4K (OpenPLI-9.0) :: 1x DVB-C FBC + 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

 


Re: Zoekfunctie bij plugins, raak in de war tussen systeemplugins en extensies #9 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,629 posts

+459
Excellent

Posted 16 March 2017 - 19:14

Gewoon proberen en verder kijken dan je neus lang is.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Zoekfunctie bij plugins, raak in de war tussen systeemplugins en extensies #10 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 16 March 2017 - 19:53

Ga eens kijken wat definitie is van systeem en extensies. dan ben je al een stuk verder.


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: Zoekfunctie bij plugins, raak in de war tussen systeemplugins en extensies #11 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,629 posts

+459
Excellent

Posted 17 March 2017 - 09:38

Dus zou graag een searchbox willen hebben want ik vergis mij steeds tussen die 2.

 

Weet iemand trouwens waar ik het MAC adres van box kan vinden?

Begin nu eens met TV te gaan kijken met dat ding in plaats van allerlei andere zaken te installeren welke je toch nooit gebruikt.

Ik zie dat je het macadres wilt achterhalen, gezien je kennisnivo vraag ik me af wat je ermee wil, en wat je eraan hebt, in elk geval kom je met het commando 'ifconfig' een heel eind, iets wat je trouwens als eerste hit krijgt als je erop googled.

 

De searchbox zal niet worden aangepast, dat kan ik je nu alvast meegeven, dit werkt 'pas' een jaar of 10 op deze manier, en je bent de eerste die erover begint dus weinig kans dat er iets aan gedaan wordt.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users