Jump to content


Photo

Hoe blokkeren


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Bram55

  • Senior Member
  • 916 posts

+13
Neutral

Posted 17 March 2017 - 08:53

Kan iemand mij vertellen hoe ik een forumlid in zijn geheel kan blokkeren zodat ik HELEMAAL niets meer van die persoon zie.

Neem nu Rocco99, geheel willekeurig gekozen maar even als voorbeeld, als ik die blokker dan zie ik idd geen posts meer van deze persoon maar topics door hem/haar gestart staan er nog wel gewoon.

Is het mogelijk om in het overzicht ook zijn/haar aangemaakte discussies te laten verdwijnen?

Dit omdat de betreffende discussie niet meer duidelijk is doordat er berichten ontbreken en de logica dus weg is.

Ook dragen de meeste reacties in deze topics niet bij aan een oplossing maar is het een uiting van frustratie.

 

Topics gestart door anderen en waarbij zijn/haar reacties worden verwijderd is geen enkel probleem omdat zijn/haar reacties nimmer iets bijdragen aan de discussie.

 

 

 



Re: Hoe blokkeren #2 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,638 posts

+459
Excellent

Posted 17 March 2017 - 09:31

Nu kan ik wel heel bijdehand uit de hoek komen en je vertellen dat de enige 100% waterdichte methode is door gewoon hier niet meer te komen, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is ;)

 

Wat je wil kan niet, zoals je zelf al opmerkt kunnen discussies volledig uit hun verband worden getrokken, wat je wel kan is een user blocken maar daar ben je zelf ook al achergekomen.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Hoe blokkeren #3 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,598 posts

+1,739
Excellent

Posted 17 March 2017 - 14:04

Gewoon, net als ik, het forum bijhouden via de "View new content" optie, selectief lezen, en de back button gebruiken.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Hoe blokkeren #4 Peter1947

  • Member
  • 7 posts

0
Neutral

Posted 17 March 2017 - 15:29

Rocco99's bijdragen verhogen voor mij wel de amusement waarde van dit forum. . .

Re: Hoe blokkeren #5 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 19 March 2017 - 00:32

De een vind de Jostiband uitermate amusant en de ander vind het helemaal niks...



Re: Hoe blokkeren #6 Bram55

  • Senior Member
  • 916 posts

+13
Neutral

Posted 19 March 2017 - 07:07

Dimmie, on 19 Mar 2017 - 00:32, said:

De een vind de Jostiband uitermate amusant en de ander vind het helemaal niks...

 

En opnieuw, zoals gebruikelijk, weer een nietszeggende opmerking of moet zijn dat jij daar zelf in speelt.



Re: Hoe blokkeren #7 hemertje

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33,471 posts

+118
Excellent

Posted 19 March 2017 - 07:59

Dimmie, on 19 Mar 2017 - 00:32, said:

De een vind de Jostiband uitermate amusant en de ander vind het helemaal niks...

En opnieuw, zoals gebruikelijk, weer een nietszeggende opmerking of moet zijn dat jij daar zelf in speelt.

Hemertje
Een zelfde nietszeggende reactie geef je zelf ook regelmatig op het forum Bram!
Tel eens tot 10 en lees gewoon verder op het forum ipv overal je persoonlijke mening over te willen delen

Dank !


on the Glassfibre 1GB DVB-C...


Re: Hoe blokkeren #8 Bram55

  • Senior Member
  • 916 posts

+13
Neutral

Posted 19 March 2017 - 17:26

You're welcome

 

Overigens vind ik persoonlijk de woordkeuze "Jostiband" en "amusant" samen in één zin erg ongepast. Zegt iets over zijn IQ of in ieder geval dat hij niet nadenkt voor hij reageert.

Hij heeft mij 1 x op mijn tenen gestaan en daarmee de verkeerde uitgezocht. Kijk maar wat jullie hiermee doen.



Re: Hoe blokkeren #9 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 20 March 2017 - 02:56

@Bram: Ik heb er het volste respect voor dat er zulke initiatieven bestaan, alleen daarom hoef ik het nog niet amusant te vinden. Het feit of iemand iets wel of niet amusant vind zegt helemaal niets over iemand zijn IQ. Naar mijn mening dus een totaal verkeerde interpretatie van jouw kant.



Re: Hoe blokkeren #10 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,638 posts

+459
Excellent

Posted 20 March 2017 - 08:16

Of gewoon even tot 10 tellen, zoals Hemertje ook al opperde, vervolgens je schouders ophalen en op een ander topic klikken zonder te reageren, wetende dat elke reactie in dat deel toch verloren/negatieve energie is.....


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users