Het betekent : zwarte lijst.
Misschien een speciale zenderlijst voor Digitenne?
Zodat je van je problemen af bent?
Ik zou het even navragen bij KPN als ik jou was.
Posted 13 April 2017 - 17:06
Dankje Dennis!
Ik heb KPN gevraagd om de zwarte lijst.
Edited by rocco99, 13 April 2017 - 17:06.
My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE hahahaha JoyNEE
Posted 13 April 2017 - 20:55
19:17
20:47
My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE hahahaha JoyNEE
Posted 13 April 2017 - 21:08
Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.
Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen.
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.
Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".
Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.
Posted 13 April 2017 - 22:05
Ja in de avonduren zitten er meestal alleen studenten die hun scriptje aflopen, als je inhoudelijke vragen hebt dan kan je beter naar de 2e lijns techneut vragen en die zijn er dus alleen overdag, die zijn te duur om 's avonds te laten werken.
Je eigen ook niet laten afschepen maar erop aandringen dat je die persoon te spreken krijgt.
Edited by Pedro_Newbie, 13 April 2017 - 22:06.
Posted 14 April 2017 - 11:07
Posted 14 April 2017 - 12:54
O, en ik heb wel door hoor dat dit soort van verlaten 1 April grap (zeg maar) is, maar vond het wel grappig er serieus op in te gaan.
Edited by rocco99, 14 April 2017 - 12:57.
Posted 14 April 2017 - 12:59
Moet dit niet afgesloten worden? Normaal wordt er al snel ingegrepen door een mod omdat het bij Rocco99 weer eens nergens over gaat maar die doet nu net zo hard mee.
Waarom? Wij liggen hier allemaal ROFL over de gebeurtenissen in deze thread... .
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Posted 14 April 2017 - 18:33
Moet dit niet afgesloten worden? Normaal wordt er al snel ingegrepen door een mod omdat het bij Rocco99 weer eens nergens over gaat maar die doet nu net zo hard mee.
Waarom? Wij liggen hier allemaal ROFL over de gebeurtenissen in deze thread... .
Dus bij de volgende domme vraag van die dude moet niet de mod ingrijpen maar gaan we door met geinen.
Posted 14 April 2017 - 21:49
Er zijn (over het algemeen) geen domme vragen, slechts domme antwoorden.
Niet iedereen kan van de hoed en de rand weten, beginnersvragen zijn er altijd. En die kunnen in beginstel gewoon beantwoord worden.
Probleem hier is een beetje dan onze vrind Rocco99 een snelkoker gekoccht heeft, waarvan hij vind dat die ook koffie moet kunnen zetten. En wat iedereen er ook van zegt, hij blijft gewoon stug doorgaan te proberen koffie uit dat ding te wringen, en komt hier vervolgens klagen dat zijn snelkoker moet worden aangepast. Zodra het die kant op gaat, dan zullen wij mods wel ingrijpen.
Als je er persoonlijk last van hebt, dan geldt voor jou hetzelfde advies als aan anderen: zet 'm gewoon in je ignore list, en je ziet zijn posts niet meer...
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Posted 15 April 2017 - 09:40
Edited by rocco99, 15 April 2017 - 09:40.
Posted 15 April 2017 - 13:17
@rocco99, is dat apparaat onder de tafel je VU+ Solo SE v2 mediaspeler ? Ik mis dus wel een TV en/of anders een monitor !!!!
De foto is gepost door KPN, geen idee wat het verder voor moet stellen.
Posted 15 April 2017 - 13:25
Ik mag de humor van KPN wel...
Posted 15 April 2017 - 13:28
Goh, ik dacht minstens dat het je onderzoek cq hobbykamer betrof waaruit je alle dwingende verzoeken en/of opties bepaald voor een nieuwe OpenPli soft als mediaplayer.
Maar effe serieus, heb je nu al een "blind" kanaal (bijv een satelliet-kanaal) in je Vu geplaatst middels een kanaleneditor zoals Dreambox-edit ?
Je kunt ook de kanalenlijst van Hans erin zetten en uiteindelijk 1 sat kanaal en de Digitenne kanalen laten staan middels de editor.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users