Ik ben aan het overwegen aan de kabelscan een optie toe te voegen die alle services in het userbouquet zet... Dus ook alle services die geen voorkeuze nummer krijgen. Ik wilde die plaatsen vanaf voorkeuze kanaal 1000.... (en dit gewoon door te nummerren zoals ze 'langskomen'). Default staat dit uiteraard uit, Maar de 'freaks' die alles van Ziggo of andere kabelaars binnen willen halen binnen een userbouquet kunnen dit....
Een optie:
Also add unnumbered services to userbouquet yes/no (default no).
Ik zou ze ook ipv boven de 1000 in een apart Ziggo Miscellaneous userbouquet kunnen 'duwen' ipv vanaf 1000.... maar dat leek me een beetje overkill een weetje worden....
1000 is ergens een 'gokje' maar zover ik weet wordt meer dan 1000 nergens gebruikt. Het kan zijn dat een ander apart userbouquet beter 'structureel' is....
Laat maar wat weten wat jullie ervan vinden...
Ik zou het fijn vinden als ik geen settingslijst (Hans) meer nodig heb, omdat die elke keer mijn ondertitelinsteeling om zeep helpt. Als deze toevoeging hetzelfde resultaat heeft als de hanslijsten, ga ik scannen. Echter snap ik niet wat hierboven staat en kan dus niet goed een antwoord geven op de vraag.