Heb nog een Samsung 107H display tbv LCD4linux over voor OpenPLI builder die hem wil hebben.
PM je adres, komt ie je kant op.
Posted 22 April 2017 - 22:47
Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....
On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Press the button on the buttom right of this message
Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki
Posted 23 April 2017 - 09:03
Het kan ook op je oude mobiele telefoon, die je toch al had liggen, met mjpeg over http.
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Posted 23 April 2017 - 20:59
Ik heb wel eens getest met een oud Android telefoontje.. maar je moest na een herstart de applicatie telkens opnieuw opstarten.. Dat was niet echt handig.
Zelf heb ik nog niet met een fotolijst gewerkt omdat ik niet weet welk type fotolijstje goed werkt met LCD4Linux. Niet alle types konden goed overweg ermee. Via de Chinese websites kon ik nooit de juiste chipset vinden.
Van de week zat ik eens te denken om een telefoon in Kiosk mode te zetten samen met het programmaatje.. maar mijn oude Android telefoon heeft er geen zin meer in.
Hebben jullie ideeën welke el-cheapo fotolijstje prima kan werken hiermee?
Posted 23 April 2017 - 21:54
Dat klopt maar in standby kun je hem gewoon ook nog gebruiken met een scherm, b.v. het weer of als uitlezing voor een Fritzbox, kun je zien wie er belt, ik heb er dan een klok in staan met van die vallende klepjes. Zodra de ET8000 start verschijnt de zender info in beeld, ook dat is in te stellen waar hij mee opstart.
73's
PE1AQZ
Posted 24 April 2017 - 12:43
Ik heb ook een Samsung fotolijstje in gebruik, via usb aan de receiver. Voor de slaapkamer gebruik ik een oude budget tablet. Met een combinatie van een fotolijst-app, een autostart-app en een app die de statusbalk van android verbergt werkt dat goed.
Posted 24 April 2017 - 13:04
Voor de slaapkamer gebruik ik een oude budget tablet. Met een combinatie van een fotolijst-app, een autostart-app en een app die de statusbalk van android verbergt werkt dat goed.
Oh vertel eens hoe je dat doet en welke apps dat dan zijn.
Edited by Sagitarius, 24 April 2017 - 13:08.
73's
PE1AQZ
Posted 24 April 2017 - 17:09
Een automatisering met Android is mogelijk. Hier zijn een aantal gegevens, helaas alleen in het Duits. (Vertaald door Google )
http://www.i-have-a-...386#post2116386
Posted 25 April 2017 - 15:13
Wel heel erg cool!
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Posted 27 April 2017 - 15:52
Jij was toch niet van de schermpjes Een Ultimo4k heeft toch al een aardig groot scherm van zichzelf...
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Posted 27 April 2017 - 16:40
Op de box niet, nee. Die staat op een plek waar het toch niet leesbaar is. En dus heb ik aan het Ultimo 4K scherm ook niks (als ik die box al had ).
Ik vind dat weerbericht wel leuk, dan andere scherm kan me idd niet zo veel schelen...
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Posted 27 April 2017 - 18:25
Aha, hier zit het verschil. Mij kan het weerbericht weinig schelen, maar ik wil wel altijd de details kunnen zien van wat er "speelt".Ik vind dat weerbericht wel leuk, dan andere scherm kan me idd niet zo veel schelen...
Posted 27 April 2017 - 23:14
Ik heb bij AliExpress rond lopen neuzen en ik zag dit apparaatje voor 33,40 euro incl verzendkosten.
Echter kan ik geen info vinden over de chipset en of dit wel gaat werken. Iemand een idee / suggestie?
Update: Deze is voor 32,39 euro en deze is voor 31,12 euro
Edited by Rick Hunter, 27 April 2017 - 23:19.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users