Jump to content


Photo

Paar vragen over Remote Fallback Tuner


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 martijnsx

  • Senior Member
  • 117 posts

0
Neutral

Posted 28 April 2017 - 07:07

Hallo,

Sinds kort heb ik de Remote Fallback tuner ontdekt. Hier was ik al tijden naar op zoek :)

Mijn boxxen zijn een ET-9200 en een VU+ Solo2.

Paar vraagjes:
Kan de RFT op beide boxxen tegelijk geactiveerd worden? Las ergens dat dit niet kan. Ingesteld op de ET-9200 en het werkt. Vervolgens ingesteld op de Solo2 en het werkt niet. Als ik opnames start op de Solo2 kan ik niet meer zenders bekijken dan wanneer ik de RFT deactiveer. Vreemde is dat wanneer ik beide tuners op de Solo2 deactiveer de RFT wel werkt en ik dus beeld heb via de ET-9200. In deze setup heb ik op beide boxxen de RFT dus geactiveerd.

Kan de RFT maar 1 remote tuner ophalen? Als de Solo2 in standby staat zijn er 2 tuners beschikbaar maar dmv opnames plannen lijkt er maar 1 RFT geactiveerd te worden.

Moet ik ook nog iets doen met de zenderlijst / database? Las dit ook ergens maar dit was al een oudere post dus mogelijk is dit geen issue meer. Ik gebruik henksat zenderlijsten.

Is het mogelijk om de RFT te updaten zodat je deze per remote tuner kan instellen en dat je ook een groen stoplichtje krijgt als alles met succes is verbonden (zelfde als je een netwerk schijf mount)?

Re: Paar vragen over Remote Fallback Tuner #2 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 28 April 2017 - 07:49

De beperkte factor is het totaal aantal tuners stel BOX A heeft 1 tuner en BOX B heeft ook 1 tuner dan kun je in totaal dus maar 2 opnamens tegelijk van verschillende transonders opnemen ook al heb je dus Naar beide kanten RFT aanstaan. maar het werkt dus wel naar 2 kanten toe. BOX A -> BOX B  en BOX B-> BOX A


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users