Jump to content


Photo

zenders verspringt


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 gerenmarly

  • Senior Member
  • 27 posts

0
Neutral

Posted 12 May 2017 - 09:33

Hallo

sinds enkele dagen sprigt er spontaan een andere zender op , dit is alleen in de morgen

willekeurig naar diverse zenders

waar kan dit aan liggen?

ik heb een Vu Ultimo met open pli 4



Re: zenders verspringt #2 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 12 May 2017 - 10:40

Heb je niet de box open op intenet zitten zodat anderen in de box kunnen komen (streamen) ?


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: zenders verspringt #3 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,586 posts

+1,738
Excellent

Posted 12 May 2017 - 10:41

Of iemand die binnen met de webif bezig is? Of een remote van een ander toestel die stoort?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: zenders verspringt #4 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 12 May 2017 - 11:08

Dat is nou al de tweede binnen een uur. Lezen jullie (topic starters) wel eens iets (bijvoorbeeld een forum) voordat je je bijvoorbeeld je ontvanger wagenwijd open op internet zet?


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: zenders verspringt #5 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 12 May 2017 - 15:29

Volgens de statistieken wordt een open device aan het internet  gemiddeld binnen 10 seconden door iemand gevonden. Zelfs als je denkt wel even iets te kunnen testen voordat je de beveiliging aanzet, dan is het al te laat. ;)



Re: zenders verspringt #6 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,268 posts

+691
Excellent

Posted 12 May 2017 - 15:46


Zelfs als je denkt wel even iets te kunnen testen voordat je de beveiliging aanzet, dan is het al te laat.  ;)

 

Leuk dat je vermeld dat het al te laat IS i.p.v. dat het te laat KAN zijn.... :D


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: zenders verspringt #7 gerenmarly

  • Senior Member
  • 27 posts

0
Neutral

Posted 12 May 2017 - 16:13

Hoi 

Nee de box staat niet open voor internet,

kan het iets te maken hebben met epg vernieuwen



Re: zenders verspringt #8 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,393 posts

+394
Excellent

Posted 12 May 2017 - 16:37

Hoi 
Nee de box staat niet open voor internet,
kan het iets te maken hebben met epg vernieuwen

Jouw vraag doet mij vermoeden dat jij zelf onlangs iets gewijzigd hebt. Ik gebruik de EPG import plug-in en heb er nooit last van. ;)

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: zenders verspringt #9 gerenmarly

  • Senior Member
  • 27 posts

0
Neutral

Posted 12 May 2017 - 16:59

ja klopt, maar weet niet precies wat er nu verkeerd staat



Re: zenders verspringt #10 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,393 posts

+394
Excellent

Posted 12 May 2017 - 20:35

ja klopt, maar weet niet precies wat er nu verkeerd staat

Dan is het voor ons nóg lastiger. ;) Zeker als wij niet weten wát jij gewijzigd hebt of welke specifieke plug-in jij hebt gebruikt.
Flash die box gewoon vers en het probleem is opgelost. Ok, het kost wat moeite en wat tijd. Maar je leert er veel van.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: zenders verspringt #11 Meega

  • Senior Member
  • 3,000 posts

+51
Good

Posted 12 May 2017 - 21:23

Doet de epgrefresh plugin niet zappen tijdens ophalen van de epg?


ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.

Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release


Re: zenders verspringt #12 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,586 posts

+1,738
Excellent

Posted 12 May 2017 - 21:43

Als je dat instelt wel. Het is niet de default volgens mij, dat is een hidden pip. Moet je wel een box hebben die dat kan.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users