Jump to content


Photo

VU+SOLO2 OPENPLI HOTKEY OPHEFFEN

HOTKEY OPHEFFEN

  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Peter1946

  • Member
  • 3 posts

0
Neutral

Posted 16 June 2017 - 15:00

Betreft VU+ solo2 OpenPli

 

Graag even een tip hoe je een gemaakte Hotkey kan opheffen, in mijn geval Rood (Rode toets kort) geeft Cool TV Guide.

 

Alvast mijn dank



Re: VU+SOLO2 OPENPLI HOTKEY OPHEFFEN #2 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,790 posts

+186
Excellent

Posted 16 June 2017 - 16:04

in hotkey naar rode toets gaan en dan (nogmaals) de gemaakte keuze kiezen die je wil verwijderen.


Edited by 40H3X, 16 June 2017 - 16:07.

Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: VU+SOLO2 OPENPLI HOTKEY OPHEFFEN #3 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,232 posts

+691
Excellent

Posted 16 June 2017 - 16:48

Naar hotkeys gaan de toets kiezen channels + of - toets met opneer de functie kiezen die je wilt verwijderen ok dan groen

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: VU+SOLO2 OPENPLI HOTKEY OPHEFFEN #4 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,790 posts

+186
Excellent

Posted 16 June 2017 - 17:18

...en volgens mij is rood kort er niet, want dat ga je exit in het Hotkey menu.


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: VU+SOLO2 OPENPLI HOTKEY OPHEFFEN #5 Peter1946

  • Member
  • 3 posts

0
Neutral

Posted 16 June 2017 - 19:31

Betreft VU+ solo2 OpenPli

 

Graag even een tip hoe je een gemaakte Hotkey kan opheffen, in mijn geval Rood (Rode toets kort) geeft Cool TV Guide.

 

Alvast mijn dank

 

 

in hotkey naar rode toets gaan en dan (nogmaals) de gemaakte keuze kiezen die je wil verwijderen.

 

 

Naar hotkeys gaan de toets kiezen channels + of - toets met opneer de functie kiezen die je wilt verwijderen ok dan groen

 

 

...en volgens mij is rood kort er niet, want dat ga je exit in het Hotkey menu.

 

Dank voor alle reacties, maar Cool Guide werkt bij mij met kort rood, maar in in het hotkey menu staat Cool Guide er niet bij als geactiveerd.

Mogelijk is kort Rood voor deze Applicatie direct gekoppeld aan de applicatie Cool Guide. In de instellingen voor deze App staan inderdaad verwijzingen naar de gekleurde toetsen, maar heb geen idee hoe dit werkt.



Re: VU+SOLO2 OPENPLI HOTKEY OPHEFFEN #6 Peter1946

  • Member
  • 3 posts

0
Neutral

Posted 16 June 2017 - 19:36

Dank voor alle reacties, maar Cool Guide werkt bij mij met kort rood, maar in in het hotkey menu staat Cool Guide er niet bij als geactiveerd.

Mogelijk is kort Rood voor deze Applicatie direct gekoppeld aan de applicatie Cool Guide. In de instellingen voor deze App staan inderdaad verwijzingen naar de gekleurde toetsen, maar heb geen idee hoe dit werkt.



Re: VU+SOLO2 OPENPLI HOTKEY OPHEFFEN #7 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,232 posts

+691
Excellent

Posted 16 June 2017 - 20:57

Cool guide hoef je ook niet te gebruiken... er zit een gmepg in het image... scheelt weer een closed source blob... het is gewoon gokken hoe deze zich aan rood koppelt

Edited by littlesat, 16 June 2017 - 20:58.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users