Jump to content


Photo

Zenderlijst verdwenen in Vu solo2

zenders door elkaar

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 gmbh

  • Member
  • 5 posts

0
Neutral

Posted 17 August 2017 - 21:42

Goede avond,

Heb Vu solo2 met openpli 6 en heb vanmiddag gespeeld met de box met nieuwe skins en hier en daar wat verandert.

Maar nu is mijn zenderlijst verdwenen heb hem met dreamboxedit eraf gehaald en opnieuw erop gezet maar geen verschil.

Er staan veel satallieten op die ik er niet opgezet heb zelf heb ik maar 4 sat 13 / 19,2 /23,5 en 28.

wie kan mij helpen.

 

Mvg

 

Hans



Re: Zenderlijst verdwenen in Vu solo2 #2 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,393 posts

+394
Excellent

Posted 17 August 2017 - 22:16

Helaas kunnen wij niet raden wat jij allemaal tijdens dat spelen veranderd hebt.
Om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurt is het beter om een keer, nadat je alles top werkend hebt, een full Back-up te maken met de backupsuite (downloadsectie) en dan kan je rommelen zoveel jij wilt.
Voor nu raad ik je aan om vers te flashen.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Zenderlijst verdwenen in Vu solo2 #3 gmbh

  • Member
  • 5 posts

0
Neutral

Posted 17 August 2017 - 22:41

Dank je voor de snelle reactie,

 

Heb juist met dreamboxedit de zenderlijst van Vu gehaald die was nog perfect,

heb hem weer verstuurd naar Vu solo2 maar zie die zenderlijst niet er staan wel alle satallieten in.

heb ook een fastscan gedaan en heb wel die zenders maar niet de zenderlijst.

 

Mvg

Hans




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users