Jump to content


Photo

Googlemaps

Openpli 6.0

  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 joskevdp

  • Member
  • 8 posts

0
Neutral

Posted 10 October 2017 - 11:56

Bij de extensies kun je Googlemaps downloaden.

Het downloaden en ook het verwijderen gaat probleemloos.

Echter, hoe kan ik deze maps later tevoorschijn halen.

Is er ook ergens een handleiding van OpenPli 6.0? :wub:

Alvast bedankt voor de info

 

JoskevdP



Re: Googlemaps #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 69,937 posts

+1,788
Excellent

Posted 10 October 2017 - 12:08

Nee, er is geen handleiding. Bij gebrek aan iemand die die schrijft en up to date houdt. ;) We zijn begonnen aan een wiki (https://wiki.openpli.org), maar in het Engels, en nog verre van compleet.

 

Geen idee wat voor extensie dat is. Er zit veel troep tussen de extensies in de "3rd-party" groep, veel wat ook niet (meer) werkt. Ook daar zouden we eigenlijk iemand moeten hebben die de extensies test, en de niet werkende er uit gooit.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Googlemaps #3 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 11 October 2017 - 01:22

Is het geen idee om die 3rd party te onderverdelen in bijvoorbeeld 'untested' en 'tested full working' en 'tested - half working but needs update' ? 



Re: Googlemaps #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 69,937 posts

+1,788
Excellent

Posted 11 October 2017 - 10:13

Dan kan wel, maar daar ziet de gebruiker niks van, omdat de "tree" wordt opgebouwd op basis van de package naam, dus 3rd-party kan overal staan. En de omschrijvingen zitten in het pakket, dus om die aan te passen moet de source worden aangepast, en die is er nu net niet bij die 3rd-party handel.

 

Los daarvan is hij best veel werk, ik denk dat iemand daar best (tussen de bedrijven door) een dagtaak aan kan hebben. En zo iemand hebben we niet.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Googlemaps #5 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,970 posts

+697
Excellent

Posted 11 October 2017 - 10:32

Ik denk dat deze plugin inmiddels gewoon uit de 3rd party plugins gehaald kan worden. Hij is closed source, antiek, en inmiddels heeft google al vele aanpassingen gedaan aan hun code zodat de python parsing codes al lang niet meer functioneren.


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Googlemaps #6 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,969 posts

+541
Excellent

Posted 11 October 2017 - 16:15

Ga je gang :)


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Googlemaps #7 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 11 October 2017 - 17:24

idem met die openuitzendinggemist plugin



Re: Googlemaps #8 Dream1975

  • Senior Member
  • 1,634 posts

+14
Neutral

Posted 13 October 2017 - 10:47

idem met die openuitzendinggemist plugin

Nee, die liever niet. NPO popular en NPO gemist werken nog wel (de andere menu entries idd niet)

Attached Files


Mutant HD2400, OpenPLi nightly, 2x DVB-C & 2x DVB-S

Mutant HD51, OpenPLi nightly, 1x DVB-C & 1x DVB-S

Wavefrontier T55 (Astra 1,2,3 en HB)

Smartcards Ziggo (Irdeto) and CDS (Seca) on Oscam

 


Re: Googlemaps #9 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 13 October 2017 - 13:06

Vreselijk irritant die half werkende plugins waar geen ontwikkeling meer in zit.



Re: Googlemaps #10 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,969 posts

+541
Excellent

Posted 13 October 2017 - 14:06

We hebben al een paar keer een oproep gedaan dit te inventariseren.  Als er een lijst met plugins is waarvan meerdere gebruikers vinden dat ze niet meer werken en/of niet meer nuttig zijn, dan ruimen wij ze zo op.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Googlemaps #11 Dream1975

  • Senior Member
  • 1,634 posts

+14
Neutral

Posted 13 October 2017 - 16:05

Ik heb hier al eens een poging gedaan. Opteer voor het piepsysteem gewoon een topic met de in jullie ogen relevante plugins (die van mij had ik hier al neergezet). Mensen de kans geven ze aan te vullen en vervolgens de rest archiveren. Mocht iemand een plugin missen kan die zo weer teruggeplaatst worden (als ze aangeven waarom die nuttig is, om verzoeken te vermijden van "maar die zat er altijd al op, al gebruik ik hem niet" of als er functionaliteit al in enigma zit zoals bij veel systeemplugins).


Edited by Dream1975, 13 October 2017 - 16:06.

Mutant HD2400, OpenPLi nightly, 2x DVB-C & 2x DVB-S

Mutant HD51, OpenPLi nightly, 1x DVB-C & 1x DVB-S

Wavefrontier T55 (Astra 1,2,3 en HB)

Smartcards Ziggo (Irdeto) and CDS (Seca) on Oscam

 




Also tagged with one or more of these keywords: Openpli 6.0

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users