Jump to content


Photo

Tool dat Web-If timer kan aanspreken, via modem IP en username en password.


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 10 October 2017 - 18:45

Bestaat er tool dat je op PC kan draaien, de Web-If timer kan aanspreken. En op afstand benaderbaar is via modem IP of internet IP?

beveilight met username en password?

 

De PC moet dan uiteraard wel aanstaan, maarja mijn PC staat dat dan in principe altijd ook.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Tool dat Web-If timer kan aanspreken, via modem IP en username en password. #2 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,597 posts

+458
Excellent

Posted 10 October 2017 - 19:34

VPN via je iPhone.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Tool dat Web-If timer kan aanspreken, via modem IP en username en password. #3 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 10 October 2017 - 22:32

Ik begrijp niet hoe dat werkt VPN, overigens heb ik het hier wel over de PC banderen (de box) via buitenaf, buiten thuisnetwerk dus.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Tool dat Web-If timer kan aanspreken, via modem IP en username en password. #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 11 October 2017 - 10:36

VPN van de PC kan ook.

 

De meeste routers hebben wel een optie voor een vorm van VPN. Een SSL VPN is het beste, maar de meeste routers hebben dat niet. Heb je een router zonder VPN mogelijkheiden, maar wel een NAS? Dan kan het daar ook op. Eventueel zou het ook nog op de box zelf kunnen, maar dat is echt voer voor gevorderden, en daar behoor je volgens mij niet toe. ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Tool dat Web-If timer kan aanspreken, via modem IP en username en password. #5 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 15 October 2017 - 11:06

Kan er niet iemand een PC Tool ontwikkelen? Dat VPN gedoe snap ik helemaal niets van.

Het idee is dat je een IP nummer extern kan intoetsen met verificatie, (username en password) wat de web-if dan aanstuurt.

Zo'n verificatie net als je modem kan mischien ook wat zijn? Kan dit?

Even een heel andere vraag, kun je hier eigenlijk ook van uitloggen en hoe?

 

verificatie.png


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Tool dat Web-If timer kan aanspreken, via modem IP en username en password. #6 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 15 October 2017 - 11:31

Op deze manier? 

Is het veilig te port forwarden, mits ik de standaard pass eerst aanpas.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Tool dat Web-If timer kan aanspreken, via modem IP en username en password. #7 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,597 posts

+458
Excellent

Posted 16 October 2017 - 11:48

Nee, het forwarden van poort 80 naar de openwebif staat gelijk aan het verwijderen van de voordeur van je huis, je zet voor de hele wereld de deur open.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users