Jump to content


Photo

OpenPli 6.0 DVD afspelen?

dm8000

  • Please log in to reply
20 replies to this topic

Re: OpenPli 6.0 DVD afspelen? #21 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,544 posts

+1,737
Excellent

Posted 6 November 2017 - 13:08

Dat is theoretisch wellicht waar. In de praktijk heb ik met OoenPli 4.0 samba nooit dergelijke uitvallers gehad i.s.m. mijn netwerk. Noch in Windows 98, XP of Win7.. Box is altijd beschikbaar geweest en nu weer. Ik ga zelf de discussie allang niet meer aan (heb dat jaren geleden geprobeerd en leidde tot niets). Het is dat ik die 8k boxen mag beheren en verder niets. Zij zweren bij OpenPli en dat is hun keuze en goed recht. Geef alleen maar de bevindingen weer.

 

Misschien moet je eerst nog even een keer lezen.

 

Dit probleem heb je dus niet met Samba 3 (dat in OpenPLi 4 zit), en ook niet met antieke Windows versies (zoals 98, NT, W2K of XP. en in Win7 hangt het van de SP versie af).

 

Dit probleem heb je dus wel met Samba 4 (dat in OpenPLi 6 zit) in combinatie met een netwerk waarin alleen Win7 (met recente updates), Win8 of Win10 systemen.

 

Het probleem kan op 2 manieren opgelost worden: implementatie van de Windows oplossing voor dit probleem (wordt naar gekeken) of reactivatie van het browser mechanisme (wat bovenstaande aanpassing doet).


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.




Also tagged with one or more of these keywords: dm8000

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users