Jump to content


Photo

Kan niet opnemen naar netwerk locaties en of VU Harddisk

Vu Ultimo

  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Videcom

  • Member
  • 23 posts

0
Neutral

Posted 13 November 2017 - 10:37

Hallo.

 

Ik heb een Vu+ Ultimo  en een Zero

De Ultimo heeft een harddisk welk zichtbaar is op de Zero

Voorheen werkte  alles prima maar ik heb nu een update gedaan naar Open Pli 6 en kom van 2 af als ik het goed heb.

Nu kan ik niet meer opnemen van de zero naar de harddisk van de ultimo

De opname start wel er komt op de harddisk van de Ultimo een pictogram met de naam van de opname maar meer niet,  met andere woorden ik krijg geen beeld en loopt niet door.

De file wordt ook niet niet groter.

Hij schrijft dus alleen 0 bytes weg met de naam van de opname.

Ik gebruik geen wachtwoorden dus dat kan niet fout zijn.

Ik kan ook de reeds aanwezige films bekijken.

 

Wat zie ik over het hoofd ..... wie kan mij helpen?

 



Re: Kan niet opnemen naar netwerk locaties en of VU Harddisk #2 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,849 posts

+188
Excellent

Posted 13 November 2017 - 10:41

Ik kan niet goed inschatten of alles settings van 2 -> 6 mee zijn genomen. Misschien eerst even de zaken bij mountbeheer langs lopen. https://wiki.openpli.org/MountManager


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: Kan niet opnemen naar netwerk locaties en of VU Harddisk #3 Videcom

  • Member
  • 23 posts

0
Neutral

Posted 13 November 2017 - 10:49

Ik kan niet goed inschatten of alles settings van 2 -> 6 mee zijn genomen. Misschien eerst even de zaken bij mountbeheer langs lopen. https://wiki.openpli.org/MountManager

Dank je dit heb ik niet eerder gezien hiermee gaat het vast lukken.



Re: Kan niet opnemen naar netwerk locaties en of VU Harddisk #4 Videcom

  • Member
  • 23 posts

0
Neutral

Posted 13 November 2017 - 12:03

 

Ik kan niet goed inschatten of alles settings van 2 -> 6 mee zijn genomen. Misschien eerst even de zaken bij mountbeheer langs lopen. https://wiki.openpli.org/MountManager

Dank je dit heb ik niet eerder gezien hiermee gaat het vast lukken.

 

Ik had op de clieent gekozen voor CIFS dat accepteerd hij maar werkt niet

Als ik volgens je beschrijving kies voor NFS loopt de boel vast en moet ik de ontvanger uit zetten.



Re: Kan niet opnemen naar netwerk locaties en of VU Harddisk #5 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 69,104 posts

+1,763
Excellent

Posted 13 November 2017 - 15:10

pau niet geinstalleerd. Standaard, uit de doos, kan de Zero helemaal niet opnemen, hij wordt verkocht als zapper, niet als PVR.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Kan niet opnemen naar netwerk locaties en of VU Harddisk #6 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,849 posts

+188
Excellent

Posted 13 November 2017 - 19:20

+1 Scherp WanWizard ;)


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: Kan niet opnemen naar netwerk locaties en of VU Harddisk #7 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,969 posts

+541
Excellent

Posted 13 November 2017 - 19:41

Wij zijn "zolangzamerhand" wel getraind op triggeren op pau (VU+ Zero en VU+ SoloSE) ;)


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Kan niet opnemen naar netwerk locaties en of VU Harddisk #8 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,849 posts

+188
Excellent

Posted 13 November 2017 - 21:26

Dat blijkt Erik ;), ik ben benieuwd of TS het hiermee heeft opgelost!

Edited by 40H3X, 13 November 2017 - 21:27.

Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.




Also tagged with one or more of these keywords: Vu Ultimo

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users