Jump to content


Photo

FTP toegang in ET6000


  • Please log in to reply
109 replies to this topic

Re: FTP toegang in ET6000 #21 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,551 posts

+1,737
Excellent

Posted 2 December 2017 - 21:43

Standaard login is "root", en geen password (en dat is iets anders dan een blank password).

 

Als je de shares niet ziet, dan draait of samba niet, of de box zit niet in de juiste workgroup. Toevallig zelf een smb.conf (via een backup) teruggezet van OpenPLi 4? Want dat werkt niet, die zijn niet compatible.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: FTP toegang in ET6000 #22 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,630 posts

+459
Excellent

Posted 3 December 2017 - 00:09

En in putty moet je de telnet optie kiezen en niet de (standaard) ssh optie.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: FTP toegang in ET6000 #23 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 3 December 2017 - 10:36

Standaard login is "root", en geen password (en dat is iets anders dan een blank password).

 

Als je de shares niet ziet, dan draait of samba niet, of de box zit niet in de juiste workgroup. Toevallig zelf een smb.conf (via een backup) teruggezet van OpenPLi 4? Want dat werkt niet, die zijn niet compatible.

 

 

mmm Niets gedaan...

Alleen maar een schone flash rc 6.1 geen enkele backup.

En nog niets extra geladen...

 

als ik op info ....  en dan geel klik krijg ik een hele lijst...

 

Wat is wijsheid...

Extra package gaan laden?

Is nog nooit nodig geweest met Pli, maak ik niet meer kapot dan nodig is? Als ik hierna update  gaat er dan niet meer mis..

 

Of de stable versie flashen?

 

Wil eigenlijk graag die online flashtool erin houden..

Zit die ook in de stable?

 

Kan ik van stable naar Rc flashen? of andersom?

Er staat nu bij de online flash nog geen image


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: FTP toegang in ET6000 #24 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,551 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 December 2017 - 12:36

Er moet iets serieus mis zijn bij jou.

 

De online flash tool is nieuw in 6.1, en daar is nog geen stable van, alleen een RC. En je moet in de tool alles zien staan wat je ook op https://openpli.org/.../xtrend/ET6x00/ ziet, de tool haalt gewoon die lijst op. 


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: FTP toegang in ET6000 #25 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 3 December 2017 - 12:39

mmm hij ziet geen image staan...

 

Dus maar opnieuw flashen?

Met de laatste RC versie???

 

Maar dan toch..

Als ik nu RC flash, kan ik daarna switchen naar stable [ als die er is? ]


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: FTP toegang in ET6000 #26 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,551 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 December 2017 - 12:45

Switchen van major release (4 -> 6.x, 6.x -> 7.x) en switchen van type image ( rc -> stable ) vereist opnieuw flashen. Binnen een release (6.0 -> 6.1, etc) kun je met software update opwaarderen.

 

Ik begin te vermoeden dat je e.o.a. vaag netwerk probleem hebt, als de box geen updates of nieuwe images vind, en je problemen hebt om van je PC op de box te raken....


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: FTP toegang in ET6000 #27 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 3 December 2017 - 12:49

uhm update heb ik niet gezegd

Dat doet hij wel

 

Voor mijn beeld de rc 6.1 is dus dood als er rc 7.x komt?

 

Kan het niet zo zijn dat je in de RC blijft

En je in de stable blijft??

 

Dus als je rc hebt geflasht kun je alles zien wat met rc te maken heeft

Blijf je in de stable zie alle stable images.


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: FTP toegang in ET6000 #28 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,630 posts

+459
Excellent

Posted 3 December 2017 - 12:54

RC == Release Candidate, die verdwijnt dus als er een opvolger komt, de feeds verdwijnen dan ook want die zijn gerelateerd aan de RC versie.

 

Wil je geen gedonder, adviseer ik jou een 6.0 te gaan flashen, die feeds blijven nog wel even online ;)


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: FTP toegang in ET6000 #29 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,551 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 December 2017 - 12:58

6.1-rc is al dood als 6.1-release uit komt, dan is de test image immers niet meer nodig?

 

Je kunt dus ook niet van 6.1-rc naar 6.2-rc, want dat zijn aparte buildomgevingen. Een rc is een test image, als je niet wilt testen kun je beter gewoon op de release blijven zitten. Dat doe ik zelf voor mijn kijk/opname box ook.

 

Apart dat een update het wel doet. En nee, de flash tool ziet alle images (zie https://openpli.org/...oad/json/et6x00). Je kunt daarmee dus ook van 6.1-rc naar 4-release als je zou willen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: FTP toegang in ET6000 #30 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 3 December 2017 - 12:59

RC == Release Candidate, die verdwijnt dus als er een opvolger komt, de feeds verdwijnen dan ook want die zijn gerelateerd aan de RC versie.

 

Wil je geen gedonder, adviseer ik jou een 6.0 te gaan flashen, die feeds blijven nog wel even online ;)

 

 

Snap wel wat je bedoelt...

Maar ik wil zo nu en dan ook wel wat testen met feedback enz enz

Als je rc 6.1 flasht en daarna rc 7 enz 

Zou je toch ook als Pli kunnen zeggen je zt in de rc versie en zie je alles.

Als je in de stable zit zie allen de stable..

Doe zoiets ook met Domoticz, stable en beta..

 

FF druk met sint en piet verlichtingen

Ga binnenkort de 6.0 dan wel eens flashen kijken wat die doet...

 

Maar hoe vaak komt er nu een stable.

6.0 flash

7.0 flash een maand later?

Of 6.0 update naar 7.0 zou dat niet kunnen?

Ander blijf je aan flashen..

 

Rc zou dan toch de beta zijn?

Of op welke termijnen verwachten jullie dat er nieuwe versie komen van rc en stable/?


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: FTP toegang in ET6000 #31 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,551 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 December 2017 - 13:05

Een 6.1-release is er aan het aankomen, een release volgt altijd een paar weken na de bijbehorende RC, aannemende dat er in de RC geen major showstoppers gevonden worden.

 

Major release updates komen alleen bij zeer significante wijzigingen in het operating system, dus dan moet je denken aan eens per jaar of zo. Dus als je op een release zit dan zou je theoretisch eens per jaar of zo moeten flashen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: FTP toegang in ET6000 #32 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 3 December 2017 - 13:08

oke.....

Maar het is niet een idee om beta en stable versie door te laten lopen in de range waarin je zit.

Stable kan stable updaten en beta kan beta updaten..

 

Voor mij zelf geen probleem, zoals het nu gaat. [ heb 1 stable box en met de andere wat spelen ]

Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn....:-)

 

 

Edit..

De release 6.1 idee wanneer? [ kan ik die testen ]


Edited by dylantje, 3 December 2017 - 13:09.

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: FTP toegang in ET6000 #33 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,551 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 December 2017 - 13:17

Een RC is geen beta. Een RC is een stable pre-release. Het zijn separate, tijdelijke builds. 

 

Beta's zijn er ook, maar die zijn niet publiek op dit moment. Het vereist nogal wat energie en hardware om een permanente build van een image te maken en onderhouden, iets dat helemaal geen zin heeft voor een tijdelijk image.

 

6.1-release is er nog niet, de 6.1-rc is nog niet uitgetest. Zodra die er is wordt die gereleased. Aan een release valt niks te testen, daarvoor is nu juist die RC. ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: FTP toegang in ET6000 #34 Meega

  • Senior Member
  • 3,000 posts

+51
Good

Posted 3 December 2017 - 13:42

Een RC is geen beta. Een RC is een stable pre-release. Het zijn separate, tijdelijke builds. 

 

Beta's zijn er ook, maar die zijn niet publiek op dit moment. Het vereist nogal wat energie en hardware om een permanente build van een image te maken en onderhouden, iets dat helemaal geen zin heeft voor een tijdelijk image.

 

6.1-release is er nog niet, de 6.1-rc is nog niet uitgetest. Zodra die er is wordt die gereleased. Aan een release valt niks te testen, daarvoor is nu juist die RC. ;)

Maar wat dylantje zegt is toch zo gek niet?

Als je eenmaal in de rc zit ,dat je er ook in kan blijven als je wilt.

Ik mag aannemen dat de laatste rc zo goed is als de eerste relaese.

En om dan het flashen tegen te gaan in de rc te blijven en de update functioe te gebruiken naar 6.2.

 

Dat deden we eigenlijk met met de beta's ook.

Ik zit momenteel in de release en test dus niets.

Als ik in de rc zou zitten met update mogelijkheden 6.1 naar 6.2 zou ik in de rc gaan zitten.


ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.

Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release


Re: FTP toegang in ET6000 #35 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 3 December 2017 - 13:58

En dat niet testen...

Vind ik jammer..

Aangezien julie veel werk hebben alle images te testen...

Ik heb bijv. soms wel eens zin om te PLien...

En als ik in de stable zit, kom ik niets tegen.

 

Als ik de RC zit, kan ik soms wat terug geven...

Vind het niet erg om soms te flashen. Maar blijf niet aan de gang..

Dus zou ik voor de stable gaan.

 

 

Maar updaten ipv een flash naar een nieuwe rc zou wat probleempjes tegen kunnen komen en die kunnen users melden.

Als ik de rc 6.1 zit, zal ik stukken minder snel over gaan de rc7 enz

Dus en gemiste kans in mijn ogen om feedback te krijgen van de users...


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: FTP toegang in ET6000 #36 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,551 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 December 2017 - 14:17

Ja en nee.

 

Het achterliggende probleem, en dat speelt al een paar jaar, is menskracht. Handjes.

 

In de hoogtij dagen was PLi een zeer actieve club met 25+ actieve leden. Maar mensen veranderen, interesses veranderen, thuis of werk situatie veranderd, etc. En dus zitten we nu maar met een beperkt aantal mensen die alle werk op hun nek krijgen. En die mensen draaien overuren.

 

De beslissing om de huidige develop images (de vroegere beta's) niet meer publiek te zetten is dus puur ingegeven door het feit dat we geen mensen met voldoende kennis hebben om de forums op te volgen, meldingen te verifieren en om te zetten in "techische taal", daar een ticket voor aan te maken, te overleggen met een developer, en de status er van op te volgen (al was het alleen maar om op het forum feedback te geven). We hebben al de grootste moeite om de RC meldingen op te volgen.

 

Probleem nummer twee is dat ook het aantal actieve developers is afgenomen. Gelukkig hebben we met mensen als Athoik, Dimitrij etc wel wat kennis kunnen aantrekken, maar volstrekt onvoldoende om alle issues (snel genoeg) aan te pakken, en ook nog innovatief bezig te zijn. We zouden zeker flink meer python programmeurs moeten hebben, momenteel komt het meeste werk op de nek van Littlesat, en die heeft een hele drukke baan en zit veel in het buitenland.

 

En dat moeten we infrastructuut ook niet vergeten. We hebben twee personen die quasi fulltime (in hun beschikbare tijd) bezig zijn de buildservers, builds, build automatisering, download infrastructuur en websites in de lucht te houden. Dat zijn ook twee mensen minder die aan development zouden kunnen doen.

 

Het zou dus al een grote stap voorwaarts zijn als er zich een paar mensen zouden aandienen die voldoende image kennis hebben om gebruikersproblemen van imageproblemen te onderscheiden, first line support op het forum zouden afhandelen, en tickets aan zouden maken voor zaken waar een developer (zeg maar: second-line) aan te pas moet komen. Dat zou mensen als Erik, Tech, Athoik en mijzelf vrij maken om "echt" werk te verrrichten, in plaats van bezig te zijn met alle ballen in de lucht te houden. Dan zouden we ook over kunnen gaat om development images vrij te geven, in ieder geval aan personen die echt kunnen en willen testen (aan eindgebruikers die graag op de bleeding edge zitten hebben we niet zo veel).

 

Kortom, ambities zat, maar handjes te weinig. En zolang niet meer schouders zich aanbieden blijft het wat behelpen vrees ik...


Edited by WanWizard, 3 December 2017 - 14:19.

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: FTP toegang in ET6000 #37 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 3 December 2017 - 14:30

mmm Das een gegronde reden....

Helaas kan ik het niet.

 

Misschien op de site eens heldere oproep plaatsen? [ in alle talen ]

Elk forum een rode tekst met developers gezocht...

Of iemand die hand en span diensten kan..

 

Ik gebruik PLi nu een jaartje of x maar wist niets van jullie tekort!!?

 

Misschien dat andere image bouwers zich dan Pli aansluiten ipv een vork te gebruiken omdat het logo anders is...?:-)

Inhoudelijk komen x van de 10 andere images van Pli af...Omdat jullie hem { bijna }  perfect bouwen..

 

Love Pli dus hoe dan ook van mij geen klachten!!!

Hulde heren.


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: FTP toegang in ET6000 #38 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,551 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 December 2017 - 14:41

Staat op mijn todo list.

 

Probleem is dat die zo lang is... Valt in de categorie "zou eigenlijk aan time management moeten doen, maar ik heb er geen tijd voor...". ;)

 

Misschien dat andere image bouwers zich dan Pli aansluiten ipv een vork te gebruiken omdat het logo anders is...?:-)

Inhoudelijk komen x van de 10 andere images van Pli af...Omdat jullie hem { bijna }  perfect bouwen..

 

Een prima idee, maar ik zie het nog niet gebeuren.

 

Wij zijn qua kwaliteit nogal veeleisend, wij doen niet aan reverse engineering maar willen een goede relatie met de developers van fabrikanten om problemen aan te pakken en generiek op te lossen daar waar nodig (bv nu rond CI modules), wij proberen professionele ontwikkel en release methodes te hanteren, etc. En het gaat ons primair om de kwaliteit van het product, en niet om het ego van de developer. ;) 


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: FTP toegang in ET6000 #39 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 3 December 2017 - 14:44

 

Wij zijn qua kwaliteit nogal veeleisend, wij doen niet aan reverse engineering maar willen een goede relatie met de developers van fabrikanten om problemen aan te pakken en generiek op te lossen daar waar nodig (bv nu rond CI modules), wij proberen professionele ontwikkel en release methodes te hanteren, etc. En het gaat ons primair om de kwaliteit van het product, en niet om het ego van de developer. ;)

 

Vandaar dat er in mijn ogen toch wereldwijd PLi users moeten zijn die jullie in de AIR houden.[ jullie kwaliteit gaat over NL neem ik aan ]

En andere imagebouwers weten misschien van jullie te "kort"

 

Respect nog steeds voor jullie heren.


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: FTP toegang in ET6000 #40 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 3 December 2017 - 18:38

mmm heb een schone flash 6.0 gedaan..

Maar gen toegang tot mijn hdd.

Attached File  ScreenShot075.png   10.42KB   2 downloads

Geen enkele error oid tijdens de flash

 

Dus is misschien ergens iets mis..?

in alle jaren nooit meegemaakt...

 

 

Edit:

MM en eigenlijk klopt mijn kop niet.

FTP toegang werkt. als ik met winscp inlog kan ik overal bij..

Alleen is de HDD niet te zien in het netwerk.

En dat is wat ik zoek.


Edited by dylantje, 3 December 2017 - 18:41.

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users