flashen is gelukt... al draait de rotor nog niet.
reden: had als harddisk een usb achterin nog zitten, even vergeten... oeps.
Posted 7 January 2018 - 19:41
kan niet inloggen... receiver 'hangt' op 'Booting...'.
Boeiend.
Even dubbelchecken: ET7500, OpenPLi 6.0 er op, software update naar 6.1, correct? Dan ga ik vanavond na het eten die van mij maar weer eens uit het vet halen.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Posted 9 January 2018 - 13:45
Posted 9 January 2018 - 14:01
Ik bedoel met "startpagina" Bootlogo van 17-12-2017.Goede middag, heb zojuist de nieuwe release via het hoofdmenu=> 5 instellingen=> 6 software update geïnstalleerd op mijn Vu+ ultimo. Tijdens het booten zag ik nog steeds de startpagina van OpenPli 6.0.
Nadat hij was opgestart, ging ik weer naar hoofdmenu=> 3 informatie=> 2 Uw ontvanger zie ik het volgende.
Wat is er mis gegaan?
M.vr.gr. HansvW
Verstuurd vanaf mijn P1050X met Tapatalk
Posted 9 January 2018 - 14:06
Kan zijn dat er nog updates hangen.
Kun je, voordat je iets doet, het bestand ipkgupgrade.log ophalen uit /root en dat hier blijsluiten (via de lichtblauwe knop rechts naast de zwarte "Post" knop?
Daarna nogmaals een software update doen, totdat je de melding krijgt dat er niks meer klaar staat.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Posted 9 January 2018 - 15:09
Hallo WanWizard. Ik ben nog niet zo bedreven in de menu's van OpenPli. Hoe kan ik het bestand ophalen vanuit het menu?Kan zijn dat er nog updates hangen.
Kun je, voordat je iets doet, het bestand ipkgupgrade.log ophalen uit /root en dat hier blijsluiten (via de lichtblauwe knop rechts naast de zwarte "Post" knop?
Daarna nogmaals een software update doen, totdat je de melding krijgt dat er niks meer klaar staat.
Posted 9 January 2018 - 15:16
Dit is bij mij het eerste menuscherm.Hallo WanWizard. Ik ben nog niet zo bedreven in de menu's van OpenPli. Hoe kan ik het bestand ophalen vanuit het menu?Kan zijn dat er nog updates hangen.
Verstuurd vanaf mijn P1050X met Tapatalk
Posted 9 January 2018 - 15:17
Niet.
Het makkelijkst is via je PC. Start, uitvoeren, en dan twee slashes (/) intikken, gevolgd door het IP adres van je box, dus bijvoorbeeld "//192.168.1.2" (zonder aanhalingstekens).
Dan moet de verkenner openen met drie shares. Open de harddisk share, en ga naar de "root" folder. Daarin moet je het bestand vinden.
( Als je het IP adres niet weet, op de box, menu - Informatie - Over ).
Posted 9 January 2018 - 15:22
Dat is juist mijn probleem. Ik beschik alleen over een Android tablet.Niet.
Het makkelijkst is via je PC. Start, uitvoeren, en dan twee slashes (/) intikken, gevolgd door het IP adres van je box, dus bijvoorbeeld "//192.168.1.2" (zonder aanhalingstekens).
Dan moet de verkenner openen met drie shares. Open de harddisk share, en ga naar de "root" folder. Daarin moet je het bestand vinden.
( Als je het IP adres niet weet, op de box, menu - Informatie - Over ).
Posted 9 January 2018 - 15:38
Hmmm.... Ja. Daar heb ik geen verstand van, wellicht dat iemand anders nog een tip heeft?
Posted 9 January 2018 - 15:45
Dat was de vraag niet. Ik wilde graag de update log, zodat ik kan zien wat er eventueel fout gegaan is. Als er een fout is, dan wil ik die graag kunnen fixen. Na een flash is die info allemaal kwijt.
Posted 9 January 2018 - 15:57
Yup. Hoort. Maar blijkbaar ik dit geval niet, dus ik ben zeer benieuwd.
Als die tablet een USB poort heeft gaat downloaden en uitpakken van een zip nog wel, zo niet dat wordt ook dat een uitdaging inderdaad. Maar ik begrijp dat de box gewoon werkt, dus ik zou niet overhaast dingen gaan doen.
Posted 9 January 2018 - 17:35
Hmmm.... Ja. Daar heb ik geen verstand van, wellicht dat iemand anders nog een tip heeft?
met Android op de box kijken
download in play store
total commander en
lan plugin for total commander.
Maak dan in de lan een verbinding met ipadres, gebruikersnaam: root en wachtwoord
Zo kijk ik op mijn Vu+
Kan met iedere box met internetverbinding volgens mij.
sucees.
Edited by petty, 9 January 2018 - 17:37.
Posted 9 January 2018 - 17:41
Posted 9 January 2018 - 17:50
Ook hiervoor geldt dat ik graag de ipkgupgrade.log file ontvangen had. Jammer dan je het al een tweede keer gedaan hebt, daarmee is de eerste overschreven.
0 members, 0 guests, 0 anonymous users