Jump to content

Photo

Streams op je Vu-duo

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Ale

• Member
  • 3 posts

0
Neutral

Posted 7 January 2018 - 18:24

Beste mensen,

Ik ben een betrekkelijk leek, maar ik merk dat je via internet steeds meer programma's/streams kunt krijgen. Ik ontvang bijv. wel NPO1,2,3, via de box maar na ca. een minuut bevriesd alles.

Mijn vraag is hoe ik streams van internet op mijn box en dus tv kan krijgen, zodat je er gewoon naar kunt blijven kijken. Is dit IPTV ?

dank alvast voor julie reacties,

Ale

Re: Streams op je Vu-duo #2 WanWizard

• PLi® Core member
  • 70,880 posts

+1,833
Excellent

Posted 7 January 2018 - 19:56

Alle "beeld over het netwerk" levert zou je IPTV kunnen noemen, het is een marketing term.

Er is geen enkele provider die legaal streams levert van zenders welke op een open box bekeken kunnen worden. Dus alles wat je daar over vind is illegaal, met maar 1 doel, jou geld uit de zak kloppen. Om een fatsoenlijk en professioneel TV over IP netwerk te bouwen, zeker zonder multicasting, voor een redelijk doelpubliek, vereist een forse investering (denk in honderdduizenden euro's) in netwerk, transcoders, caching engines, etc.

En geen enkele illegale jopie (die elk moment opgerold kan worden) doet dat. Kans is groter dat je gewoon naar een proxy zit te kijken waarachter gestolen streams zitten van mensen die hun box niet goed beveiligd hebben.

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users