Jump to content

Photo

Vu+ en meerdere smart cards

• Please log in to reply
22 replies to this topic

Re: Vu+ en meerdere smart cards #21 hoogie

• Member
  • 16 posts

0
Neutral

Posted 10 April 2018 - 11:31

Het was maar een experiment ;) Goed te horen dat er geen beperkingen zijn met de Ziggo kaarten, maar de CDS kaarten hebben toch een beperking van 2 kanalen decrypten simultaan? Als ik via canaal digitaal ga kijken en ik wil meer dan 2 kanalen tegelijkertijd decoderen (voor óf simultaan opnemen 3 of meer kanalen of voor fast channel change (FCC)) dan zou het wel handig zijn dat oscam met meerdere identieke kanalen kan werken en dat de tuner image ook het vrijschakelen van de kanalen over meerdere kaarten verdeeld. Toch? Zijn jullie bekend met deze functionaliteit? Is het ergens beschreven?

Re: Vu+ en meerdere smart cards #22 Dimmie

• Senior Member
  • 2,338 posts

+33

Posted 10 April 2018 - 12:13

@hoogie, alles over Oscam is te vinden op de website van Oscam > http://www.streamboard.tv/oscam

Re: Vu+ en meerdere smart cards #23 Tech

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,947 posts

+488
Excellent

Posted 10 April 2018 - 16:42

Fastcannel change en CDS Is een zeer ongelukkige combi, je moet je nog afvragen wat die fcc voor voordelen met zich meebrengt, ik zie het namelijk niet zo, ik heb wel 0,5 seconden geduld tijdens het zappen.....

Overigens, een CDSkaart 4 kan maximaal simultane kanalen aan.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....

Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna

Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam

Press the Geplaatste afbeelding button on the buttom right of this message ;)

Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users