Jump to content


Photo

Geen ondertitels op de Franse tnt


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

Re: Geen ondertitels op de Franse tnt #21 erwinde

  • Senior Member
  • 32 posts

+1
Neutral

Posted 25 March 2018 - 13:03

Ik gebruikt voor Fransat de interne kaartlezer met Oscam. Zo'n beetje de standaard config die meegeleverd wordt, plus een extra entry voor de Fransat kaart



Re: Geen ondertitels op de Franse tnt #22 erwinde

  • Senior Member
  • 32 posts

+1
Neutral

Posted 1 September 2018 - 09:40

Op 5 west (Fransat) werken de ondertitels sinds vandaag weer. In ieder geval heb ik nu ondertiteling gezien op France 2 en NRJ12. Aangezien OpenPLI op mijn ontvanger al een week of wat oud is en het sinds vandaag weer werkt, vermoed ik dat de Fransen aan hun kant een probleem hebben opgelost.



Re: Geen ondertitels op de Franse tnt #23 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 1 September 2018 - 13:30

Dat is ook toevallig dat dat nu opeens speelt. Een paar dagen geleden heb ik overigens op sommige Franse zenders nog DVB subs gezien. Ik moest daarvoor wel de tweede stream selecteren, de eerste deed niks.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Geen ondertitels op de Franse tnt #24 erwinde

  • Senior Member
  • 32 posts

+1
Neutral

Posted 1 September 2018 - 14:09

Ik heb bij 'Automatische taalkeuzeselectie' Frans als 4e taal staan. Sinds vandaag levert dat ondertitels op, in elk geval op de hoofd kanalen. zoals TF1 en de France Television zenders en NRJ12.

 

Beide ondertitel sporen op TF1 en NRJ12 leveren nu ondertitels. Op France 2 was er net ook ondertiteling via teletekst, maar dat is nu weer weg.

 

De Fransen zijn duidelijk aan het werk.



Re: Geen ondertitels op de Franse tnt #25 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 2 September 2018 - 09:35

Nooit ondertitelproblemen ondervonden, maar ik kijk via DVB-T of TNTSAT.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users