Jump to content


Photo

usb dbc tuner - fall back optie


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

Re: usb dbc tuner - fall back optie #21 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,379 posts

+393
Excellent

Posted 19 April 2018 - 12:43

Nou, met 64 Gb kan je nog wel het e.e.a. opnemen hoor. Ik ken gebruikers die een stick van 16 Gb gebruiken en zich daar prima mee kunnen behelpen. Een paar films en timeshift + een backup. Mooi, goedkoop en stil.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: usb dbc tuner - fall back optie #22 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 19 April 2018 - 13:18

128gb werkt ook gewoon in de H2H



Re: usb dbc tuner - fall back optie #23 ikkethuis

  • Member
  • 22 posts

0
Neutral

Posted 26 April 2018 - 18:53

Zoals beloofd even feedback betreffende de h2h ipv een losse usb tuner dvbC.

 

Het werkt prima! Zenderlijst van Hans. en zenders zoeken klaar. Hier en daar nog wat tweaken maar daar kom ik voorlopig even niet aan toe.

De kabelontvanger in de meterkast en de hoofdontvanger beneden fallback naar de dvbc tuner.

de ontvangers boven heb ik 2 fall back tuners toegevoegd zodat ik snel kan kiezen.

 

Dank voor de tips! Dit is een betere optie dan een dvbc usb tuner denk ik!

 

Groet,

ikkethuis




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users