Met de Plugin MountManager kan ik dus de stick of harde schijf netjes unmounten/mounten, vandaag mee getest.
Edited by pgmpli, 5 June 2018 - 19:10.
Posted 8 June 2018 - 11:40
Volgens mij heb je alleen een risico i.h.g.v "delayed writing" en hebben de meeste "OS'n" dit voor "removable drives" uitstaan. Daarnaast heb je voor een "umount" in een Linux omgeving "root access" nodig en die krijg je als user (bijna) nergens
, overigens verschijnt er wel een Unmount mogelijkheid (bij de distro die ik gebruik) als ik er een USB stick inplug, maar ik ben daar natuurlijk ook "root"
Dat is bij Linux in ieder geval niet het geval en dat is maar goed ook, anders zou je altijd eindeloos moeten wachten op schrijven naar USB sticks en disks.
Posted 8 June 2018 - 19:42
Na installatie vind je Mount Manager terug onder > Menu>Instellingen>Systeem>Mount Manager (onderaan).
Je kan er e.v.t een Hotkey aan verbinden indien je er veelvuldig van gebruik wil maken, ga dan naar Instellingen>Systeem>Expert Instellingen> Hotkey: setup > Mount Manager
Edited by pgmpli, 8 June 2018 - 19:45.
Vu+ Ultimo 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + DVB-C/T/T2 DUAL (TWIN) tuner
Posted 11 June 2018 - 21:53
Na installatie vind je Mount Manager terug onder > Menu>Instellingen>Systeem>Mount Manager (onderaan).
Je kan er e.v.t een Hotkey aan verbinden indien je er veelvuldig van gebruik wil maken, ga dan naar Instellingen>Systeem>Expert Instellingen> Hotkey: setup > Mount Manager
Dankje. ik heb openPli 6.1 laatst opnieuw op de Mut@nt HD500c geflasht maar vind op die locatie geen Mount Manager. Zie foto.
Posted 12 June 2018 - 06:01
Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Remember: Upvote with the button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki
0 members, 0 guests, 0 anonymous users