Jump to content


Photo

Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE)


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 Robertino

  • Member
  • 7 posts

0
Neutral

Posted 18 June 2018 - 17:12

Hallo,

Ik heb sinds kort openpli 6.2 op mijn xsarius fusion hd en se gegooid maar om een of andere reden werkt de internetverbinding niet goed.
Kan iemand mij helpen ?



Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,614 posts

+1,739
Excellent

Posted 18 June 2018 - 18:08

Definieer "niet goed"? 


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #3 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 18 June 2018 - 20:53

Probeer eens de versie van 19-5 of je het daarmee ook hebt want er zijn wel meer problemen met versies van na die van 19-5. Overigens als je die van 19-5 update dan zitten die problemen er niet in.



Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #4 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,642 posts

+459
Excellent

Posted 18 June 2018 - 21:18

Ik heb de FusionHD SE afgelopen weekend nog met een 6.2 geflasht maar heb geen enkel probleem met het netwerk ervaren, opnames naar de NAS en afspelen van media, gaat bij mij altijd via het netwerk en ik heb geen enkel probleem ervaren dus ben ik ook benieuwd naar de details.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #5 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 18 June 2018 - 21:56

@Tech: Ik begrijp hieruit dat de eerder gemelde problemen m.b.t. bijvoorbeeld de wizard al zijn opgelost in de release van vandaag ? Want in de release van 11-6 was die ellende nog steeds niet opgelost.



Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #6 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,614 posts

+1,739
Excellent

Posted 18 June 2018 - 22:10

Voor zover ik weet zijn er geen updates in 6.2 geweest de laatste weken.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #7 Robertino

  • Member
  • 7 posts

0
Neutral

Posted 18 June 2018 - 22:26

Er staat wel een nieuwe release van vandaag op de site....ga het binnenkort proberen....hopelijk geen last meer van internetproblemen.....



Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #8 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,642 posts

+459
Excellent

Posted 19 June 2018 - 05:48

@Tech: Ik begrijp hieruit dat de eerder gemelde problemen m.b.t. bijvoorbeeld de wizard al zijn opgelost in de release van vandaag ? Want in de release van 11-6 was die ellende nog steeds niet opgelost.

Ik gebruik de wizard nooit, ik maak gebruik van backups en anders breek ik de wizard al direct af om de zaak vanaf mijn pc terug te zetten.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #9 Robertino

  • Member
  • 7 posts

0
Neutral

Posted 19 June 2018 - 08:36

Ik heb maar openpli 4.0 erop gegooid....kijken of dat beter werkt.......



Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #10 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,614 posts

+1,739
Excellent

Posted 19 June 2018 - 09:49

Zolang je niet antwoord op de vragen kan niemand je helpen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #11 Robertino

  • Member
  • 7 posts

0
Neutral

Posted 19 June 2018 - 11:40

Definieer "niet goed"?


Als ik de box opnieuw opstart dan doen de kanalen het niet omdat er geen internetverbinding is. Soms pakt ie het na een tijdje wel maar soms moet ik een aantal keer opnieuw opstarten.

Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #12 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 19 June 2018 - 16:03

Dit klinkt als illegale wansharing en 

 

Als ik de box opnieuw opstart dan doen de kanalen het niet omdat er geen internetverbinding is.

 

Dat klinkt als illegaal wansharen.



Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #13 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,614 posts

+1,739
Excellent

Posted 19 June 2018 - 16:10

Als ik de box opnieuw opstart dan doen de kanalen het niet omdat er geen internetverbinding is. 

 

Eenvoudig op te lossen. Koop een abonnement, en steek de smartcard in de box.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #14 catastrofus

  • Senior Member
  • 3,445 posts

+43
Good

Posted 19 June 2018 - 18:37

<vertrouwen in TS>

 

Zou ook zo maar kunnen zijn dat hij intern een kaart deelt.

 

</vertrouwen in TS>

 

Maar dat geloof ik ook eigenlijk niet... :)

 

 

Dit klinkt als illegale wansharing en 

 

Als ik de box opnieuw opstart dan doen de kanalen het niet omdat er geen internetverbinding is.

 

Dat klinkt als illegaal wansharen.


2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 8.3r/nb) + een et10k/osmini (geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
 


Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #15 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,614 posts

+1,739
Excellent

Posted 19 June 2018 - 18:56

Groot huis, als daar tussen een internet verbinding ligt...  :P  :P  :P


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #16 catastrofus

  • Senior Member
  • 3,445 posts

+43
Good

Posted 19 June 2018 - 19:02

Ach, "internet" of "netwerk", mensen vergissen zich daar wel eens in die terminologie... ;)


2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 8.3r/nb) + een et10k/osmini (geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
 


Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #17 Robertino

  • Member
  • 7 posts

0
Neutral

Posted 19 June 2018 - 20:49

Allen dank voor jullie reactie. Ik wist niet dat je een expert moest zijn om hier een vraag te kunnen stellen maar nogmaals....dank !
Fijn om te horen dat jullie allemaal keurig een abonnement afnemen. Ik kijk wel of ik ergens anders hulp kan krijgen.



Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #18 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 19 June 2018 - 22:16

Besef wel dat door WAN sharing WIJ als reguliere abonnee’s geconfronteerd worden met beperkende maatregelen van de provider. Dan bekijk je onze antwoorden wellicht anders.
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #19 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 19 June 2018 - 22:17

Aan het antwoord te zien ging het dus wel om wansharing.

 

@Robertino: Het gaat er niet om wat een ander wel of niet 'keurig' doet. Het gaat erom dat illegale zaken niet gesupported worden op dit forum.



Re: Openpli 6.2 XSARIUS FUSION HD (SE) #20 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,642 posts

+459
Excellent

Posted 20 June 2018 - 05:38

Allen dank voor jullie reactie. Ik wist niet dat je een expert moest zijn om hier een vraag te kunnen stellen maar nogmaals....dank !
Fijn om te horen dat jullie allemaal keurig een abonnement afnemen. Ik kijk wel of ik ergens anders hulp kan krijgen.

Zo vreemd zijn de antwoorden niet, overigens heb je ook de forumregels niet gelezen, dan had je namelijk kunnen weten dat je geen antwoord had hoeven verwachten, dat heeft niets te maken met het wel of niet expert zijn op dit gebied.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users