Jump to content

Photo

Grafischer Multi EPG wie auf EPG Taste legen ?

• Please log in to reply
1 reply to this topic

Re: Grafischer Multi EPG wie auf EPG Taste legen ? #1 Pumuckel

• Senior Member
  • 245 posts

+15
Neutral

Posted 21 July 2018 - 15:31

- Expertenmodus einschalten (Menü --> Einstellungen --> System --> Expert settings --> User Mode --> "Konfigurationsmodus Experte")

- Tastenbelegung anpassen: Menü --> Einstellungen --> System --> Expert settings --> Tastenbelegung --> dort können die Funktionen der Tasten nach Belieben geändert werden

... Pumuckel

Re: Grafischer Multi EPG wie auf EPG Taste legen ? #2 Frenske

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 19,937 posts

+144
Excellent

Posted 21 July 2018 - 19:06

Mit Hotkey kann man doch einfach die Taste Info an GMEPG zuweisen.
Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Een Dreambox DM 800-SE Verder nog een een VU+ duo met 500Gb harddisk + een VU+ Uno. + ook nog een Xtrend ET4000 en een Vu+ Zero erbij. Inmiddels heb ik ook nog een VU+ Duo2 erbij, een Vu+ Solo 4K, een Formuler F4, Xtrend ET10000, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en nog het e.e.a.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P met tweemaal 2 Tb harddisks.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users