Jump to content


Photo

Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst.


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 20 October 2018 - 10:28

Ik mis een optie naar het normale (instellingen) menu bij de instellingenlijst, van de recordings. Dit navigeert heel onhandig, is zoiets toe te voegen? Nu moet ik eerst weer helemaal terug.

Attached Files


Edited by rocco99, 20 October 2018 - 10:29.

My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #2 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,640 posts

+459
Excellent

Posted 20 October 2018 - 10:52

Tja, dat zijn ook instellingen waar je dagelijks meerdere malen in loopt te rommelen hè?
Ikzelf kom er bijna nooit en ik ben er dan ook vrijwel zeker van dat je er maar aan moet wennen dat je zelf iets meer moet doen om jouw doel te bereiken.

Als ik er al kom is het om iets te verwijderen maar dat kan direct in het overzicht met de rode knop.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #3 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 20 October 2018 - 11:00

Ik wou de box IP zien bij Netwerk. Dat is tevens ook de meest gebruikte reden om het instellingen menu te raadplegen (buiten soms de schaal opties, pillarbox, letterbox, etc.. Is er geen extensie of widget, waarmee je de box IP kan zien? of een andere mogelijkheid? Je hebt bitrate viewer, daar dan IP viewer bij ofzo.


Edited by rocco99, 20 October 2018 - 11:02.

My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #4 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 20 October 2018 - 11:06

Het zou ook enoerm schelen als je netwerk onder dit menu kan zetten. Eigenlijk wel jammer dat je dat menu niet kan customizen of toch wel?

 

 

Waar zijn die onderste knoppen, rood,groen, geel , blauw trouwens gebleven?

 

 

 

Attached Files

  • Attached File  pli3.jpg   41.97KB   5 downloads
  • Attached File  pli4.jpg   121.54KB   5 downloads

Edited by rocco99, 20 October 2018 - 11:11.

My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #5 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,640 posts

+459
Excellent

Posted 20 October 2018 - 12:07

Welche Tasten meinst du? Im erste Bild hat es noch nie Farbentasten gegeben und ins zweite Bild gibt es Tasten, darum beantworte ich deine Frage in Deutsch.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #6 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 20 October 2018 - 14:14

Die van de afstandbediening en in de onderste foto. Mijn built van OpenPli is waarschijnlijk nieuwer.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #7 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 20 October 2018 - 15:13

Ik kan trouwens het IP van mijn boxen wel onthouden, daarvoor heb ik geen GUI nodig....

Edited by Rob van der Does, 20 October 2018 - 15:14.


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #8 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 20 October 2018 - 15:20

Die van de afstandbediening en in de onderste foto. Mijn built van OpenPli is waarschijnlijk nieuwer.

Zucht....je snapt er nog steeds niet veel van...die gekleurde knoppen zijn alleen zichtbaar als er iets in te stellen is, in de eerste foto is dat niet het geval.

En als je de expert mode inschakelt krijg je ook een optie om nummers voor de menu opties te zetten dat scheelt ook veel overbodig zapwerk.


Edited by Sagitarius, 20 October 2018 - 15:21.

73's

PE1AQZ


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #9 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 20 October 2018 - 17:03

Geen aandacht meer geven deze gast.


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #10 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,640 posts

+459
Excellent

Posted 20 October 2018 - 17:11

Die van de afstandbediening en in de onderste foto. Mijn built van OpenPli is waarschijnlijk nieuwer.

En dat geloof je zelf zeker ;)

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #11 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 20 October 2018 - 17:28

 

Die van de afstandbediening en in de onderste foto. Mijn built van OpenPli is waarschijnlijk nieuwer.

En dat geloof je zelf zeker  ;)

 

 

 

 

Ja want die box heb ik pas net en is dus een zeer recente Open Rocco ehh... Pli.

 

Die van de afstandbediening en in de onderste foto. Mijn built van OpenPli is waarschijnlijk nieuwer.

En dat geloof je zelf zeker  ;)

 

 

 


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #12 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,640 posts

+459
Excellent

Posted 20 October 2018 - 17:30

Ik bouw elke dag zelf en update dus elke dag, overigens, de ‘nieuwigheid’ van een box zegt niets over de software die erop draait.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #13 Bram55

  • Senior Member
  • 916 posts

+13
Neutral

Posted 20 October 2018 - 18:38

Geen aandacht meer geven deze gast.

Bonnie St Clair zong vroeger al:  Rocco......don't go.

 

Dus dat zal ook nu niet gebeuren schat ik zo.

Overigens heb ik twee jaar geleden al zoiets voorgesteld en kreeg toen een uitbrander van de directie.



Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #14 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,640 posts

+459
Excellent

Posted 20 October 2018 - 18:42

Tuurlijk krijg je een uitbrander van de directie, we leven in een democratie en iedereen heeft recht op een eigen mening en mag die vervolgens ook uiten.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #15 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 20 October 2018 - 18:50

Inderdaad.. Vrijheid van meningsuiting... Alhoewel ik sommige van zijn vragen/ideeën absurd vind..
Vervolgens heeft hij alleen Digitenne en een SoloSE. Dat feest is binnenkort over met de overgang van DVB-Tnaar DVB-T2. Dan blijft alleen NPO en de regionalen over. Straks komt zijn vraag: kan ik alle 4 de NPO tegelijk op 1 scherm krijgen..
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #16 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,273 posts

+691
Excellent

Posted 20 October 2018 - 18:50

Ik begrijp nog steeds niet wat Rocco mist?

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #17 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 20 October 2018 - 18:53

Hersenen :D


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #18 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,273 posts

+691
Excellent

Posted 20 October 2018 - 18:59

Menu in recordings = context menu... wilt hij het hoofdmenu in de recordings lijst of channel selection scherm? helemaal terug is 1 x exit dan menu... hoe wil je anders in een context menu komen?

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #19 rocco99

  • Senior Member
  • 1,521 posts

+16
Neutral

Posted 20 October 2018 - 19:26

Inderdaad.. Vrijheid van meningsuiting... Alhoewel ik sommige van zijn vragen/ideeën absurd vind..
Vervolgens heeft hij alleen Digitenne en een SoloSE. Dat feest is binnenkort over met de overgang van DVB-Tnaar DVB-T2. Dan blijft alleen NPO en de regionalen over. Straks komt zijn vraag: kan ik alle 4 de NPO tegelijk op 1 scherm krijgen..

 

Lees mijn handtekening.


My STB: Zgemma H8.2H - Ziggo bestaat NIET meer! Het is UPC! https://www.youtube....h?v=GEu9m0GQEO8 JoyNEE :) hahahaha JoyNEE :)


Re: Rocco99 vraag: Menu optie naar normale instellingen menu bij de recordingslijst. #20 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,461 posts

+114
Excellent

Posted 20 October 2018 - 19:49

Da's nog erger..... Digitenne op een Solo 4K....
Met één been in het graf..... Helaas


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users