Jump to content

Photo

Webcam instelling locatie

OpenPLi 6.0 = Vu+Solo4K Webcam instellingen

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Satdorus

• Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 2 December 2018 - 20:21

Ik wil graag mijn webcam beeld zichtbaar maken via openpli 6.0 op de tv (via een vu+solo4k).

Dit kan op de moeilijke manier m.b.v. de afstandbediening maar liever doe ik dat via een tekst editor.

Maar waar staat die file die dezelfde instellingen vertegenwoordigd?

Edited by Satdorus, 2 December 2018 - 20:21.

Re: Webcam instelling locatie #2 hulkman

• Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 2 December 2018 - 20:27

Hoi, weet niet precies wat je bedoeld, maar ik zet mijn webcams in een bouquet lijst. Deze maak ik aan met dbe, hier kun je gewoon een soort zender aanmaken door een zender positie te voorzien van de juiste url.

Re: Webcam instelling locatie #3 Satdorus

• Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 2 December 2018 - 21:23

Via de applicatie webcam kan je die instellen via je afstandbediening knopjes, maar dat gaat erg moeizaam.

Werkt jouw methode ook voor een onvif ingestelde camera?

Re: Webcam instelling locatie #4 40H3X

• Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,982 posts

+193
Excellent

Posted 3 December 2018 - 09:10

https://wiki.openpli..._your_IP-Camera

Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.

Re: Webcam instelling locatie #5 hulkman

• Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 3 December 2018 - 17:23

Ik zet er gewoon het rstp:// regeltje in en dan werkt het. Staat in de handleiding. Maar het zal ongetwijfeld per merk een beetje anders zijn.

Also tagged with one or more of these keywords: OpenPLi 6.0 =, Vu+Solo4K, Webcam instellingen

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users