Jump to content


Photo

Openpli Update van 4 via 6 naar 7?


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Katjesdrop

  • Member
  • 5 posts

0
Neutral

Posted 5 January 2019 - 18:15

Hallo,

 

Het betreft een VU+ Solo 2.

 

Enige tijd geleden is het me gelukt om van OpenPli 4 naar 6 te gaan. Ik had eerst een backup gemaakt van de settings en dit bestandje was kleiner dan 1 megaByte.

Als volgt.

1: Stickie met versie 6 in de receiver steken en aan de achterkant inschakelen.

2. op de receiver op de voorkant op de ronde toets klikken zodat deze gaat upgraden.

3. Na enkele minuten was deze klaar en vroeg hij de settings van de oude backup terug te plaatsen. Het mapje BACKUP had ik ook opdat stickie staan. Ik weet echter niet of hij de info van het stickie haalt of van de ingebouwde HDD.

4. Destijds was alles gelukt en werkte weer alles.

 

Nu heb ik dat weer gedaan maar dan van 6 naar 7 en vreemd genoeg ben ik de CCcam 221 kwijt. Ook van 4 naar 6 lukt niet meer. Weet iemand wat er mis kan zijn? Ik ben maar een leek en heb een en ander geprobeerd. Maar ik kom niet meer verder. Van OpenPli 4 heb ik nog een volledige backup. Die heb ik er maar weer op gezet anders heb ik bijna helemaal geen zenders meer.

 

Destijds heb ik de vraag hier al eens gesteld om van 3 naar 4 te gaan. Zie https://forums.openp...-naar-openpli4/

 

Alvast super bedankt voor jullie input.

 

Stephan



Re: Openpli Update van 4 via 6 naar 7? #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,301 posts

+1,718
Excellent

Posted 5 January 2019 - 18:54

vreemd genoeg ben ik de CCcam 221 kwijt.

 

Dan installeer je die toch weer gewoon? Menu - Plugins - groen?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users