Jump to content


Photo

4K zender Insight TV UHD


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 RonaldJan

  • Senior Member
  • 38 posts

0
Neutral

Posted 3 February 2019 - 14:53

Ik heb de oranje CD kaart, waarmee ik geluid en ondertiteling van deze zender ontvang, op mijn VU+ Duo4K.

Ik heb begrepen dat deze zender alleen met de nieuwe CI met geintregeerde CD card te ontvangen is.

 

Het vreemde is dat soms er ineens wel beeld verschijnt, soms voor enkele minuten, maar soms ook het hele programma.

 

Is er misschien toch een mogelijkheid door de een of andere setting aan te passen het beeld permanent te krijgen?

 



Re: 4K zender Insight TV UHD #2 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,598 posts

+458
Excellent

Posted 3 February 2019 - 14:58

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het kanaal nog nooit bekeken heb, als je tweemaal op de OK knop drukt kan je zien welke coderingen allemaal actief zijn op dat kanaal, staat daar de S (van seca) ook bij?


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: 4K zender Insight TV UHD #3 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 3 February 2019 - 15:03

Welke "Insight TV UHD" is dat?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: 4K zender Insight TV UHD #4 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 3 February 2019 - 17:32

Dit is het 'push' kanaal van Canal Digitaal. Dus uitsluitend te zien met een Viaccess ORCA kaart/CI+
Dus uitsluitend te zien met de CAM701 en de M7-MZx01...
Met één been in het graf..... Helaas

Re: 4K zender Insight TV UHD #5 RonaldJan

  • Senior Member
  • 38 posts

0
Neutral

Posted 3 February 2019 - 18:24

Als ik  2x op OK druk, zie ik niet iets anders als het standaard info pop-up onder in het scherm (al bij 1x OK wat normaal is bij mij)

 

"Insight TV UHD" is de naam van de zender.

Zit bij mij onder bouquet UHD/4K

 

Kreeg weer even beeld zie attached file, maar weer gelijk bevroren, ondertitel en geluid lopen gewoon door.



Re: 4K zender Insight TV UHD #6 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 3 February 2019 - 19:01

Dat is dus om je te 'pushen'.. soms een deeltje ongecodeerd... Lekker gemeen hè...
Met één been in het graf..... Helaas

Re: 4K zender Insight TV UHD #7 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 4 February 2019 - 02:49

Dus uitsluitend te zien met de CAM701 en de M7-MZx01...

 

Niet waar, met een Skylink kaart kun je het gewoon kijken.



Re: 4K zender Insight TV UHD #8 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 4 February 2019 - 05:59

Dat zal best want dat is óók Viaccess ORCA van de M7 Group :)
Feit is dat de vraag over de NL Seca3 kaart ging i.c.m. dit programma en dan is mijn antwoord perfect. Een Nederlander zal immers normaliter over een SkyLink kaart beschikken...
Met één been in het graf..... Helaas

Re: 4K zender Insight TV UHD #9 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 4 February 2019 - 14:32

Dat zal best want dat is óók Viaccess ORCA van de M7 Group :)
Feit is dat de vraag over de NL Seca3 kaart ging i.c.m. dit programma en dan is mijn antwoord perfect. Een Nederlander zal immers normaliter over een SkyLink kaart beschikken...

 

Waarom niet ? Met die nieuwe anti-geo blocking wet kun je die als nederlander gewoon voor eigen gebruik aanschaffen.

 

De stelling "Dus uitsluitend te zien met een Viaccess ORCA kaart/CI+" gaat dus niet op.



Re: 4K zender Insight TV UHD #10 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 4 February 2019 - 14:36

Om precies te zijn: die stelling gaat prima op, de assumptie dat niemand in Nederland een Skylink kaart kan hebben niet.

 

Ik moet zeggen dat M7 daarin een stuk verbeterd is, ik had weinig moeite nodig bij het aanvragen van mijn kaarten, als ze maar een IBAN nummer kregen was het verder best...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: 4K zender Insight TV UHD #11 RonaldJan

  • Senior Member
  • 38 posts

0
Neutral

Posted 4 February 2019 - 14:57

Nou hier haak ik af, dan maar geen " Insight TV UHD" zender.

Ik vind de kwaliteits verbetering t.o.v. HD nou niet echt geweldig (DEMO kanalen).

Snel bewegende beelden zijn niet echt vloeiend, (stilstaand beeld wel beter)



Re: 4K zender Insight TV UHD #12 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 4 February 2019 - 15:39

Om precies te zijn: die stelling gaat prima op, de assumptie dat niemand in Nederland een Skylink kaart kan hebben niet.

 

Kun je gewoon aanvragen.

 

Adres in europa + europese rekening (IBAN).



Re: 4K zender Insight TV UHD #13 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 4 February 2019 - 17:05

Ja, dat zeg ik. De assumptie was van mimisiku. ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: 4K zender Insight TV UHD #14 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 4 February 2019 - 18:24

Jullie lezen weer met een half oog.... De encryptie is Viaccess ORCA.. Welke M7 aanbieder het daadwerkelijk aanbiedt is eigenlijk niet eens relevant.... En of je in NL een SKYLink geactiveerd krijgt??? Misschien iemand die daar licht over kan schijnen. M7 is alleen coulant voor NL en BE (Nederlandstalig)...
Met één been in het graf..... Helaas

Re: 4K zender Insight TV UHD #15 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 4 February 2019 - 19:25

Anyway, met mijn Seca3 (Merlin) kaart kan ik Insight TV UHD ook niet kijken. MAAR, en dan komen we weer on-topic, ik kan ook telkens een aantal seconden kijken als ik vanaf Insight TV HD kom. Ik heb dat wel eens vaker gekeken. Is te verklaren als ze voor beide zenders dezelfde control words gebruiken. Da's wel een beetje krom, dan zou je met wat trukerij, zeker als ze beiden op één transponder zitten, toch kunnen kijken.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: 4K zender Insight TV UHD #16 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 4 February 2019 - 19:31

maar op insignt hd zit hier ook geen seca noch nagra... allleen viaccess, irdeto en NDS (orca, 0624, 098c, 098d, 09c4)

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: 4K zender Insight TV UHD #17 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 4 February 2019 - 19:56

M7 is alleen coulant voor NL en BE (Nederlandstalig)...

 

En weer een broodje-aap verhaal.

 

Je kunt het gewoon bestellen op ieder adres in europa. Plaats maar een 'proef'-bestelling, dan zie je zelf alle landen die geaccepteerd worden in een uitklapvenster.



Re: 4K zender Insight TV UHD #18 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 4 February 2019 - 21:10

Die ervaring heb ik dus ook.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: 4K zender Insight TV UHD #19 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 4 February 2019 - 21:27

Geprobeerd met HD Austria (óók M7). Zonder Oostenrijks adres en rekeningnummer mooi niet mogelijk. skyLink kan ik niet testen want dat is in het Tsjechisch of Sliwaaks en dat beheers ik niet.
Met één been in het graf..... Helaas

Re: 4K zender Insight TV UHD #20 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 4 February 2019 - 21:42

Soms maken ze het je ook zo makkelijk.

 

HD austria heeft bv die country dropdown gedisabled, zou was dat in NL en BE eerst ook. Maar alle landen staan gewoon in de dropdown, en als je die terug enabled kun je die gewoon selecteren. Zo heb ik destijds ook mijn TVV abo geregeld, op een niet-Belgisch IBAN nummer.

 

Attached File  Screenshot from 2019-02-04 20-41-43.png   51.29KB   3 downloads

 

Ik wil geen duitstalige zenders, dus ik ga dit niet verder doorzetten. ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users