Jump to content


Photo

Vu+ Uno 4K SE Second Edition HDMI-in


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

Re: Vu+ Uno 4K SE Second Edition HDMI-in #21 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,619 posts

+1,739
Excellent

Posted 8 February 2019 - 18:32

Dat snap ik, maar de vraag was expliciet over een Chromecast, en niet over een willekeurige andere bron. En als die wel werkt, dan heb ik het verkeerd begrepen dan wel ben ik verkeerd voorgelicht. Kan gebeuren.

 

En je opmerking ''Lees eens een keer wat er staat, en niet wat je wilt lezen'' daarover zou ik willen zeggen, ''wie de schoen past trekke hem aan'' Je moet eens ophouden met dit soort onzinnige kwetsende opmerkingen.

 

Breek me de bek niet open zeg. Jij schrijft in post #13

 

Maar hij heeft wel een punt natuurlijk, door jullie beperkte zienswijze word er al gauw meesmuilend gereageerd als iemand iets heeft wat niet zo modern is als wat jullie zelf gebruiken, laat deze mensen toch gewoon in hun waarde.

 

en daar regeerde ik op, want er was niks meesmuilend aan de reacties van Erik en Tech. Jij bent de gene die daar iets in leest wat er niet staat, wat er niet bedoeld wordt, en je neemt aanstoot aan iets dat niet aan jou is gericht.

 

En dus concludeer ik m.i. terecht dat je weer eens last hebt van lange tenen...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Vu+ Uno 4K SE Second Edition HDMI-in #22 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,644 posts

+459
Excellent

Posted 8 February 2019 - 19:58

Ach laten we er over ophouden en gewoon on topic blijven.

 

Het antwoord is dus dat het zonder extra hardware niet mogelijk is maar door er een stukje hardware tussen te zetten (op de HDMI in dus) die de HDCP om zeep helpt, lukt het wel.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users