Jump to content


Photo

Usb geheugen naam veranderd steeds bij opnieuw opstarten.


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

Re: Usb geheugen naam veranderd steeds bij opnieuw opstarten. #21 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 17 February 2019 - 04:54

Nu gaat het onderwerp ineens een heel andere kant op. Maar maakt niet uit. De onderwerpen blijven interessant genoeg om te lezen. Maar Cobus, je hebt goed opgelet want als het wel SSD schijven zouden zijn geweest voor die 25 euro dat had ik ze denk ik gelijk alle 20 van hem gekocht. Maar als je een beetje rond snuffelt op marktplaats kom je toch tot de conclusie dat 25 euro voor een nieuwe 1TB schijf een hele mooie prijs is. Ik ben ze, zelfs na een geruime tijd gezocht te hebben, nog nergens tegen gekomen. Maar zijn vraagprijs is/was 45 euro per stuk. Dat ik ze dan op een gegeven moment voor 25 per stuk mee krijg vind ik een hele goeie deal. Al zeg ik het zelf. Maar puntje bij paaltje, na een hele tijd heen en weer kopiëren en vele uurtjes verder zitten beide schijven werkend en wel in mijn hd2400 en de HD51. En de usb-stick liggen nu ergens achterin en onderin in de onderste la stof te happen. Maar beste mensen,,,, nogmaals bedankt voor de inzet en medewerking. Ikzelf ben nog vrij nieuw op dit forum en ik lees altijd met zeer veel interesse de meeste vragen en antwoorden die ik voorbij zie komen en meestal steek ik er nog wat van op ook. Heel soms plaats ik wel eens een opmerking bij iets wat voorbij komt, maar dit was mijn eerste zelf geplaatste topic en gezien de respons die hierop volgt zal het zeker niet de laatste keer zijn. Mvg, Youto.

Re: Usb geheugen naam veranderd steeds bij opnieuw opstarten. #22 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 17 February 2019 - 23:33

Ik ben op dit moment een NAS cluster met 24 x 600GB 15K Hitachi in elkaar aan het zetten. ;)


Ik kan er ook wel 1 gebruiken ter grootte van 500gb 2,5inch.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users