Jump to content


Photo

nr 888 verschijnt steeds in beeld


  • This topic is locked This topic is locked
51 replies to this topic

Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #41 PliPi

  • Senior Member
  • 454 posts

+1
Neutral

Posted 21 March 2019 - 20:34

Nu zult ge dit niet meer tegenkomen


maar waarom al die paniek voor een text die amper enkele sekonden op het scherm verschijnt ?

1 fout, bij meerdere recente programmas gezien w.o. Gardeners' World.

2 omdat ie storend werkt als ie tijdens een film 10talle keren verschijnt.

3 dit alles al eerder in dit topic gemeld.



Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #42 jeanclaude

  • Senior Member
  • 866 posts

+28
Good

Posted 21 March 2019 - 23:48

heb ik serieus problemen mee om u te geloven, toch op BBC of ITV, maar bon.


DreamBox 7000S+8000HD (eindelijk), openPLi, CCcam, 85 cm schotel, draaibare opstelling en VEEL te weinig slaap.

Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #43 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,605 posts

+1,739
Excellent

Posted 22 March 2019 - 10:18

Ja, dat is de algemene tendens in dit topic. Ik heb het ook nog nooit gezien, bij geen enkele Engelse zender.

 

Vandaar ook: iemand zal de subs uit die opname moeten peuteren, dan is bewezen dat ze daar in zitten.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #44 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 23 March 2019 - 17:45

Ja, dat is de algemene tendens in dit topic. Ik heb het ook nog nooit gezien, bij geen enkele Engelse zender.

Precies, nog nooit gezien op een Engelse zender.

En inderdaad wel op b.v. de Vlaamse zenders, als ondertiteling aan staat maar niet aanwezig is.

Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #45 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,605 posts

+1,739
Excellent

Posted 24 March 2019 - 12:08

Inderdaad.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #46 PliPi

  • Senior Member
  • 454 posts

+1
Neutral

Posted 25 March 2019 - 15:11

Lekker makkelijk, koppig blijven ontkennen dat het bestaat terwijl ik het bewijs lever. :rolleyes:

Het is natuurlijk sneller om  elkaar na te papegaaien dan even in het bestand te kijken wat er aan de hand is. Valt me vies tegen heren.



Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #47 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,639 posts

+459
Excellent

Posted 25 March 2019 - 16:06

Lekker makkelijk, koppig blijven ontkennen dat het bestaat terwijl ik het bewijs lever. :rolleyes:

Het is natuurlijk sneller om  elkaar na te papegaaien dan even in het bestand te kijken wat er aan de hand is. Valt me vies tegen heren.

Lezen is ook moeilijk hè, het bewijs is geleverd dat het in de bron zit en nu verwacht je dat een 'fabrikant' het voor je oplost, dàt valt me vies van jou tegen.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #48 Jork

  • Senior Member
  • 756 posts

+13
Neutral

Posted 25 March 2019 - 16:50

Als ze daar dan zo'n last van heeft dan zou ik de ondertiteling gewoon standaard op DVB laten staan.

Ietsje minder in kwaliteit dan maar.



Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #49 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,605 posts

+1,739
Excellent

Posted 25 March 2019 - 16:51

het bewijs is geleverd dat het in de bron zit en nu verwacht je dat een 'fabrikant' het voor je oplost, dàt valt me vies van jou tegen.

 

We zijn inmiddels 48 posts ver, dit had ik in mijn eerste reactie al geschreven...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #50 jeanclaude

  • Senior Member
  • 866 posts

+28
Good

Posted 25 March 2019 - 16:59

Lekker makkelijk, koppig blijven ontkennen dat het bestaat terwijl ik het bewijs lever. :rolleyes:

Het is natuurlijk sneller om  elkaar na te papegaaien dan even in het bestand te kijken wat er aan de hand is. Valt me vies tegen heren.

lezen is ook moeilijk, hé ? Je hebt enkel het bewijs geleverd dat het getoond werd in de aftiteling van "dad's army", een programma van 30 jaar geleden toen het inderdaad gangbaar was om de ondertiteling af te sluiten met een "888" op het einde, zoals ik reeds heb vermeld. Bij huidige programma's ga je dit niet meer tegenkomen.

en uw stijl begint nu sterk op die van rocco99 te trekken .........


DreamBox 7000S+8000HD (eindelijk), openPLi, CCcam, 85 cm schotel, draaibare opstelling en VEEL te weinig slaap.

Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #51 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 29 March 2019 - 23:12

Het is natuurlijk sneller om  elkaar na te papegaaien dan even in het bestand te kijken wat er aan de hand is. Valt me vies tegen heren.

 

Precies om dit soort uitspraken is het beter om niet te reageren op vragen van PliPI, dat wordt namelijk niet door hem gewaardeerd.

 


uw stijl begint nu sterk op die van rocco99 te trekken .........

 

 

Niet alleen nu, al in de eerste posts viel dat op.



Re: nr 888 verschijnt steeds in beeld #52 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,396 posts

+394
Excellent

Posted 30 March 2019 - 12:34

Het merendeel is wel gezegd over dit onderwerp en voordat sommigen wellicht onbedoelde niet ter zake doende opmerkingen plaatst waar anderen 'last' van menen te hebben sluit ik deze maar. ;)


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users