Jij wilt dus ècht alleen maar eisen en niks bijdragen. Als iedereen er zo in zou zitten, dan is het snel klaar met open source software. Het is niet nodig dat iedereen aan de technische kant meehelpt en van mij hoeft ook echt niet iedereen bij te dragen, maar het moet wel in balans zijn. Veel bijdragen is veel eisen. En niks bijdragen is niks eisen. Als je je daar niet in kunt vinden, dan moet je echt eens overwegen of je wel een open source image wilt gebruiken.
Overigens vind ik dat je met jouw persoonlijke aanvallen over de grens gaat van fatsoenlijk met elkaar omgaan, op een forum waar je te gast bent. Je zou eens moeten overwegen of je daarmee je doel bereikt, ik denk eerder het tegenovergestelde. Helaas blijkt de samenleving steeds meer van mening te zijn dat je je zin krijgt als je maar hard en onfatsoenlijk genoeg brult. Ik doe daar in ieder geval niet aan mee en ik ben bang dat ook jij daarmee hier weinig voor elkaar gaat krijgen.
Tja Erik ik zou best wel willen bijdragen om de balans die volgens jou uit evenwicht is omdat ik meer vraag dan bijdraag,maar ik ben technisch niet zo begaafd zoals jij in deze materie, misschien kan ik je pc komen schoonmaken of je computerscherm schoonmaken of koffie voor je halen en je schoenen poetsen of je auto wassen, maar meer kan mijn bijdrage niet zijn.
En dat hier te gast zijn daar heb je gelijk in, maar daarom hoef ik toch niet in de kleine schoentjes te lopen en me nederig op moet stellen tot het moment dat het jullie het belieft een verandering door te voeren.
Het valt me wel vaker op dat it'ers in een beperkte eigen wereldje leven (kennelijk door het ontbreken van contact met de buitenwereld), en alles wat je dan voorstelt als een aanval op iemands persoonlijke integriteit afgedaan word........
Maar goed ik hou er maar over op ik kom er toch niet uit, en als ik volgens jouw over de grens ben gegaan met mijn persoonlijke aanvallen, sorry daarvoor, ik zie het niet zo, ik scheld niet maar ben alleen kritisch.